پرداخت اعتبار یارانه‌ای به شرط خرید با کالابرگ

پرداخت اعتبار یارانه‌ای به شرط خرید با کالابرگ

پرداخت اعتبار یارانه‌ای به شرط خرید با کالابرگ؛ وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی اعلام کرد یارانه‌بگیران 120 هزار تومان اعتبار اضافی می‌گیرند با این شرط که از سبد کالابرگ الکترونیکی خرید کنند.

به گزارش ، معاون رفاه و امور اقتصادی از افزایش کمک دولت به سه دهک اول خبر داد و گفت در صورتیکه دهک‌های اول تا سوم بالغ‌بر ۲۰۰ هزار تومان در طرح کالابرگ الکترونیک خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار یارانه‌ای دریافت می‌کنند.

علیرضا عسگریان با اشاره به اینکه مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک فقط شامل دهک‌های اول تا سوم است، گفت: اکنون 2 فرصت جدید برای این طرح قرار داده شده است؛ اول اینکه 11 قلم کالا در سبد ثابت و مبنای قیمت بر پایه سال گذشته است. خانواده‌های دریافت‌کننده یاارنه 400 هزارتومانی اگر 200 هزار تومان از این کالاها را خریداری کنند، 120 هزار تومان اعتبار جدید به آنها اضافه می‌شود مشروط به اینکه با همین اعتبار جدید دوباره از این 11 قلم خریداری کنند.

عسگریان گفت: به‌عنوان نمونه اگر من به عنوان یک خریدار، 200 هزار تومان از اعتبار کالابرگ را خریداری کنم 120 هزار تومان شارژ اضافی می‌شود که باید همان شارژ اضافی (120 هزار تومانی) را هم از این سبد خریداری کنم. پس مجموع یارانه افراد 520 هزار تومان می‌شود.

وی با بیان اینکه 29 میلیون نفر مشمول این طرح می‌شوند، افزود: امیدواریم از ماه آینده بتوانیم دهک‌های بعدی را نیز به طرح کالابرگ الکترونیک اضافه کنیم.

عسگریان خاطرنشان کرد: بار مالی این موضوع تامین شده و 90 هزار مغازه و فروشگاه در این طرح فعال شده است.

وی تاکید کرد که شرکت در این طرح اختیاری است.

گفتنی است 11 قلم کالای اساسی اعلام شده در طرح کالابرگ الکترونیک شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است که مردم می‌توانند از وبگاه شما آن را ببینند.

همچنین خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با شماره‌گیری #1463*500* از باقیمانده اعتبار خود آگاه شوند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...