برگزاری فروش‌های فوق‌العاده پاییزه در شهرهای مختلف

برگزاری فروش‌های فوق‌العاده پاییزه در شهرهای مختلف

برگزاری فروش‌های فوق‌العاده پاییزه در شهرهای مختلف؛ فروش‌های فوق‌العاده پاییزه با درصد تخفیف‌های متفاوت و متناسب با کالا، برای توزیع با قیمت پایین‌تر به مصرف‌کنندگان در حال برگزاری است.

به گزارش ، نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان این مطلب گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس، فروش فوق‌العاده پاییزه در برخی از شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

قاسم نوده فراهانی اظهار داشت: این فروش‌های فوق‌العاده با درصد تخفیف‌های متفاوت و متناسب با کالا، برای توزیع با قیمت پایین‌تر به مصرف‌کننده است.

وی اضافه کرد: در فروش‌های فوق‌العاده پاییزه کالاهایی همچون لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک عرضه می‌شود که امید است کیفیت و قیمت کالاها برای مصرف‌کنندگان مطلوب باشد.

نوده فراهانی تصریح کرد: در برخی از شهرستان های کشور نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز برگزار شده است اما به‌دلیل دسترسی بهتر شهروندان به واحدهای صنفی و ارائه کالاهایی با کیفیت بالاتر، فروش فوق‌العاده دارای ابعاد اجتماعی و اقتصادی مطلوبتری است.

نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران همچنین تاکید کرد: فروشگاه‌ها لازم است برای فروش فوق‌العاده، نسبت به دریافت مجوزهای لازم از اتحادیه متبوع، اقدام کنند. بازرسان نیز بر واقعی بودن این فروش فوق‌العاده نظارت خواهند کرد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، وی گفت: اتاق اصناف ایران، طبق رویه هر ساله و باتوجه به نزدیک شدن به روزهای بازگشایی مدارس، بازرسی بر بازار اقلام پرمصرف مهرماه را افزایش داده است. در این خصوص نظارت بر درج قیمت فروش و ارائه فاکتور فروش معتبر از اولویت‌ها است. درضمن واحدهای عرضه‌کننده نوشت‌افزار لازم است از عرضه هرگونه نوشت‌افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضدارزشی خودداری کنند.

نوده فراهانی همچنین از فعالیت برخی از خیران صنفی در اموری ازجمله مدرسه‌سازی، تامین لوازم مدارس و تهیه کیف، لوازم‌التحریر و روپوش مدارس به طور خودجوش و مردمی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...