تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان طرح پژوهانه همراه اول

تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان طرح پژوهانه همراه اول

تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان طرح پژوهانه همراه اول؛ مهلت ثبت‌نام چهارمین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تا 15 آبان 1402 تمدید شد.

به گزارش ، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول درراستای اهداف خود و برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به حمایت از پایان‌نامه و طرح‌های پژوهشی کرده است.

این حمایت با رویکرد کاربردی‌سازی و ارتقای کیفیت پژوهش‌های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره‌مندی از ظرفیت اعضا هیأت علمی دانشگاه‌ها و مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول در قالب اعطای گرنت پژوهشی است.

باتوجه به استقبال دانشجویان و درخواست دانشگاه برای تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان، مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه اقدام به تمدید زمان دریافت طرح تا 15 آبان‌ماه 1402 کرده است.

این فراخوان در حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت‌دار معاونت‌های همراه اول تعریف شده است و طرح‌های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح‌های ارسالی باید مطابق با محورهای اولویت‌دار که از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شده و درراستای توسعه کسب‌وکار همراه اول است، باشد.

در همین راستا دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند برای آگاهی از محورهای اولویت‌دار و ثبت‌نام به آدرس https://mci.ir/web/rd/innovation-ecosystem#pazhouhaneh مراجعه کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...