حضور چادرملو در دوازدهمین ماینکس تهران

حضور چادرملو در دوازدهمین ماینکس تهران

حضور چادرملو در دوازدهمین ماینکس تهران؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت‌های عضو گروه این هلدینگ معدنی از امروز در دوازدهمین نمایشگاه ماینکس تهران حضور پیدا کردند.

به گزارش ، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران از 12 تا 14 مهرماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) سالن شبستان برپاست.

این نمایشگاه باهدف ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در حال برگزاری است.

دوازدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری، با هدف ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی، ماشین‌آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، هم‌اندیشی با مقامات، اساتید، دست‌اندرکاران و اندیشمندان مرتبط با معدن و صنایع معدنی، معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی، معرفی منابع تأمین مالی جهت طرح‌ها و پروژه‌ها و شناسایی و معرفی توانمندی‌های معدنی ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه ماینکس ازجمله بزرگترین نمایشگاه‌های معدنی کشور است که با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت، ایمیدرو، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به‌عنوان تولیدکننده سنگ آهن و بزرگترین تولیدکننده زنجیره فولاد کشور به همراه شرکت‌های عضو این گروه که در بخش معدن و صنایع معدنی ایران فعال بوده و حضور مؤثری در بازار سرمایه و صنایع کشور دارند در این دو روز پذیرای بازدیدکنندگان از غرفه خود هستند.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...