حضور چادرملویی‌ها در نمایشگاه فولاد 1402

حضور چادرملویی‌ها در نمایشگاه فولاد 1402

حضور چادرملویی‌ها در نمایشگاه فولاد 1402؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه همه شرکت‌های عضو گروه در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۲ ایران حضور پیدا کرد.

به گزارش ، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۲ ایران، عصر روز سه‌شنبه دوم آبان‌ماه 1402 از مقابل غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز شد.

چادرملو در این نمایشگاه همراه با شرکت‌های عضو گروه شامل فولاد ارفع، فولاد غدیر ایرانیان، فولاد سرمد ابرکوه، فولاد شاهرود، پامیدکو، سی پی جی پارس، صنایع کانسار، فلزیابان کویر، دشت یوز دره انجیر، راشا، صندوق پژوهش و فناوری صنایع و معادن ایران و مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) حضوری فعال دارد.

در مدت زمان سه روز برگزاری این نمایشگاه بزرگ، صنایع فولادی به طور متمرکز پذیرا و پاسخگوی بازدیدکنندگان هستند.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری تعدادی از واحدهای فولاد کشور از 2 تا 4 آبان امسال به مدت ۳ روز در جزیره کیش برگزار می‌شود.

در این رویداد علاوه‌بر چادرملو، دیگر واحدهای تولیدکننده فولاد دولتی، نیمه‌خصوصی و خصوصی ازجمله شرکت‌های صنایع بالادستی و پایین‌دستی زنجیره فولاد و متخصصین و فعالان این حوزه گردهم می‌آیند تا در زمینه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالش،ها، نحوه تعامل با یکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف به بحث بنشینند.

نمایشگاه سال 1401 با حضور بیش از ۲۹۵ شرکت داخلی در فضایی به وسعت 19000 مترمربع از ۱۰ تا ۱۲ آبان و به مدت ۳ روز برگزار شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...