اجرای 778 طرح اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری

اجرای 778 طرح اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری

اجرای 778 طرح اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری؛ بنیاد برکت حدود 778 طرح اشتغال‌زایی در ۵ منطقه چهارمحال و بختیاری ایجاد کرده و تا به امروز به ۱۲۰ روستا و محله‌‎شهر ورود کرده است.

به گزارش ، مجری بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هدفگذاری برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق کوهرنگ، شهرکرد، سامان، اردل و بن بالغ‌بر 2 هزار طرح بوده است، افزود: تا به امروز 778 طرح اشتغال‌زایی مورد تایید قرار گرفته و تسهیلات اشتغال‌زایی آنها پرداخت شده است.

به‌گفته وی طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری در ۴ دسته قرار دارد افزود: حدود ۵۰ درصد از این طرح‌ها در بخش کشاورزی و در قالب زنجیره سبز و آبی بوده و ۴ تا ۵ درصد در حوزه دانش‌بنیان و ۳۰ تا ۳۵ درصد هم در بخش گردشگری و صنایع دستی بوده است که خوشبختانه استقبال روستاییان از این طرح‌ها، خوب بوده است.

روانبخش رئیسیان اضافه کرد: عمده طرح‌های اشتغالزایی در بخش کشاورزی مربوط به احداث سیستم آبیاری نوین، تامین اداوات کشاورزی، کشت گیاهان دارویی و تامین آب و احداث گلخانه‌های کوچک‌مقیاس و پرورش قارچ بوده است.

او یادآور شد: در حوزه زنجیره آبی هم تسهیلات برای تجهیز استخرهای پرورش ماهی به متقاضیان پرداخت شده است.

مجری بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در این مناطق حدود یکهزار اشتغال مستقیم و یکهزار اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد برکت، بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال از ابتدای امسال به 120 روستا و محله شهر ورود کرده و اجرای این طرح‌ها در بخش‌های مختلف همچنان ادامه دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...