واردات آیفون با سود بازرگانی 96 درصدی

واردات آیفون با سود بازرگانی 96 درصدی

واردات آیفون با سود بازرگانی 96 درصدی؛ در صورت لغو ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، سود بازرگانی آن به میزان 96 درصد پیش‌بینی خواهد شد.

به گزارش ، در مصوبه هیأت وزیران درباره اصلاح تعرفه واردات کالاها که اول خردادماه 1403 از سوی محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده، توضیحاتی هم درباره تعرفه واردات گوشی‌های تلفن همراه و آیفون ارایه شده است.

تصویبنامه هیات وزیران درخصوص تعیین اصلاحات تعرفه‌ای (372) ردیف شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی، تفکیک، ایجاد، حذف و اصلاح شرح تعرفه و مندرجات زیر یادداشت برخی از فصول کتاب مقررات صادرات و واردات از سوی محمد مخبر ابلاغ شد.

در مصوبه هیأت وزیران درباره اصلاح تعرفه واردات کالاها که اول خردادماه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده، توضیحاتی هم درباره تعرفه واردات گوشی‌های تلفن همراه و آیفون ارایه شده است.

طبق ردیف 226 فهرست اصلاحات تعرفه‌ای سال 1403 که در اول خردادماه ابلاغ شده،‌ سود بازرگانی گوشی‌های اپل،‌ در صورت لغو ممنوعیت، 96 درصد تعیین شده است.

در این بخش آمده است: «باتوجه به ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، در صورت لغو ممنوعیت آن در آینده توسط مراجع ذی‌صلاح، سود بازرگانی آن به میزان 96 درصد پیش‌بینی خواهد شد».

همچنین در ردیف 225 این مصوبه، سود بازرگانی گوشی‌های هوشمند کمتر از 150 دلار به میزان 6 درصد و بالای 600 دلار به میزان 28 درصد تعیین شده است.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...