تأمین مالی خرید تجهیزات اولویت‌دار بیمارستان ضیایی

تأمین مالی خرید تجهیزات اولویت‌دار بیمارستان ضیایی

تأمین مالی خرید تجهیزات اولویت‌دار بیمارستان ضیایی؛ شرکت چادرملو متعهد شد نسبت به تامین مالی تجهیزات اولویت‌دار بیمارستان ضیایی اردکان درراستای ارائه خدمات تخصصی و بهسازی شبکه سرمایش و گرمایش این بیمارستان تا اقدام کند.

به گزارش ، در تفاهم‌نامه همکاری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد درخصوص ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان اردکان ، شرکت چادرملو متعهد شد نسبت به تامین مالی تجهیزات اولویت‌دار بیمارستان ضیایی اردکان درراستای ارائه خدمات تخصصی و بهسازی شبکه سرمایش و گرمایش این بیمارستان تا سقف ۳۵۰ میلیارد ریال اقدام کند.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، مدیرعامل چادرملو ضمن تاکید بر انجام مسئولیت اجتماعی به‌عنوان پیشران توسعه پایدار و تکلیف بنگاه‌های تولیدی در کنار فضای کسب‌وکار، با اشاره به خط مشی اعضای هیات مدیره شرکت درراستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی با تمرکز بر دو اولویت اساسی بهداشت و درمان و آموزش تصریح کرد: چادرملو طی دو سال گذشته در بخش آموزش علاوه‌بر ساخت، تجهیز، مرمت و بهسازی مراکز آموزشی نسبت به ساخت ۲ باب مدرسه ۱۲ و ۱۵ کلاسه در شهر اقدام کرده که انشالله با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسند.

امیرعلی طاهرزاده همچنین درخصوص رویکرد سلامت‌محور در بخش بهداشت و درمان افزود: ازجمله اهم اقدامات انجام شده شرکت در این بخش ساخت و راه اندازی مرکز توانبخشی معلولان باغ بهشت اردکان، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی و صعب‌العلاج تا سقف مصوب، کمک به تجهیز مراکز درمانی و هزینه‌کرد در بیمارستان ضیایی می‌توان اشاره کرد.

طاهرزاده اضافه کرد: امروز نیز درراستای سیاستگذاری انجام شده نسبت به امضای تفاهم‌نامه مشترک، درجهت بهبود و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان ضیایی اقدام کردیم که این امر گام مثبتی در ارائه بهتر خدمات پزشکی و درمانی به مردم اردکان است.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، امام جمعه اردکان، ابوالحسینی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یزد و سجادپور رییس بیمارستان ضیایی اردکان نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره چادرملو از اهتمام بر رفع نیازهای اساسی مردم شهرستان اردکان به ویژه در بخش بهداشت و درمان و آموزش اظهار امیدواری کردند. این حمایت‌ها و خدمات اثربخش در ارتقای شاخص‌های توسعه اجتماعی منطقه همچنان تداوم یابد و دیگر صنایع نیز به تکلیف خود در مسئولیت‌های اجتماعی عمل کنند.

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه از سوی طرفین و فرماندار شهرستان اردکان به امضا رسید.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...