تقدیر از گردانندگان چرخ حیات و توسعه کشور

تقدیر از گردانندگان چرخ حیات و توسعه کشور

تلاش و عملکرد به یاد ماندنی دریادلان عزیز، نقش مهمی در دستیابی به اهداف و برنامه‌های حمل‌ونقل دریایی و تجارت کشور ایفا کرد.

به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی دریانورد در پیامی، روز جهانی دریانورد را به جامعه‌ دریایی و دست‌اندرکاران حمل‌ونقل دریایی کشور تبریک گفت.

علی‌اکبر صفایی در پیام خود خطاب به دریانورداران نوشت: روز جهانی دریانورد، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر از تک‌تک دریانوردان، دست‌اندرکاران بخش‌‌های صنعت حمل‌ونقل بین‌المللی دریایی و خدمات وابسته در ساحل و دریا که با همت و تلاش خود از جان و آسایش خود، مایه می‌گذارند تا چرخ عظیم این صنعت به حرکت دائمی خویش ادامه دهد، قدردانی شود.

باتوجه به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی و همه‌گیری ویروس کرونا، تلاش و عملکرد به یاد ماندنی دریادلان عزیز، نقش مهمی در دستیابی به اهداف و برنامه‌های حمل‌ونقل دریایی و تجارت کشور ایفا کرد و به لطف الهی و همدلی دریانوردان، صادرات و واردات کالا‌ها لحظه‌ای متوقف نشود.

بی‌تردید اگر حضور نیروی انسانی متخصص، آگاه و کارآمد حرفه‌ دریانوردی نبود، توسعه صنعت حمل‌ونقل دریایی محقق نمی‌شد.

آنچه تاکنون به‌دست آمده مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه‌ دریاییان کشور است. امید به فردای بهتر و توسعه‌ دریایی نیز متکی به همین عزیزان است که با وجود همه محدودیت‌ها و سختی‌ها در دریا مشغول به کار هستند و چرخ حیات و توسعه کشور را به حرکت در می‌آورند.

در پایان ضمن ارج نهادن به تلاش‌ و ایثارگری‌های این قشر زحمتکش و فداکار، سلامتی، عزت و سربلندی تمامی همکاران عزیز دریانورد و خانواده‌های آنان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...