افتتاح آرام نمایشگاه صنعت مالی

افتتاح آرام نمایشگاه صنعت مالی

افتتاح آرام نمایشگاه صنعت مالی؛ چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (فاینکس) آرام و بی‌صدا و بدون حضور مدیران ارشد بازارهای مالی کشور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه که از امسال با نام جدید «صنعت مالی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد در مراسم افتتاحیه خود به جز یکی دو مدیر بیمه‌ای، دیگر مدیران ارشد وزارت اقتصاد، سازمان بورس و بانک مرکزی را ندید.

بر این اساس، ربان مراسم افتتاحیه با حضور دبیر سندیکای بیمه، قائم مقام بیمه مرکزی و رئیس امور نمایشگاه‌ها بریده شد.

حداقل سه سالن از نمایشگاه بین‌المللی تهران به این نمایشگاه و شرکت‌های خصوصی و دولتی سه نهاد مالی بورس، بانک و بیمه اختصاص یافته اما هیچ یک از مسئولان و مقامات بیمه‌ای، بانکی و بورسی در افتتاحیه و برای بازدید در نمایشگاه حضور پیدا نکردند.

در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (فاینکس) که بیش از ۱۰۰ شرکت حضور دارند، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی از مهمترین برنامه‌های آن است.
همچنین افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندی‌های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی و برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان از دیگر اهداف این رویداد بزرگ بازار مالی کشور است.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی به مدت 4 روز و تا پنجم مردادماه ادامه دارد بازدیدکنندگان می‌توانند در این چند روز از ساعت 8 صبح تا 15 از غرفه‌های آن بازدید کنند. 

به گزارش ، اعضای شورای سیاستگذاری چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در نشست خردادماه خود و با هدف دستیابی به محتوای جامع‌تر، تخصصی‌تر و نقش‌آفرینی همه بازیگران بازارهای مالی، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس) را به نمایشگاه صنعت مالی تغییر نام دادند.

در این نشست، وزارت اقتصاد، بیمه مرکزی، نظام بانکی و خانواده بازار سرمایه از برگزاری این رویداد مالی حمایت کردند اما هیچ یک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه چهاردهم حضور پیدا نکردند. 

پیشتر هم سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود که پس از برگزاری ۱۲ دوره نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه توسط این سازمان از سال گذشته نهاد ناظر بازار سرمایه، انصراف خود را از برگزاری و حضور در این نمایشگاه سالانه به شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام کرده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...