دریاییان نمونه گروه کشتیرانی تقدیر شدند

دریاییان نمونه گروه کشتیرانی تقدیر شدند

دریاییان نمونه گروه کشتیرانی تقدیر شدند؛ در آیین گرامیداشت روز جهانی دریانوردی، شرکت‌ها و دریاییان نمونه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش ، در مراسم روز جهانی دریانوردی از دو شرکت تابعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، یک پیشکسوت نمونه، یک مدیر دریایی نمونه، یک دریایی نمونه و یک همکار ایثارگر نمونه دریایی گروه کشتیرانی تقدیر شد.

در آیین گرامیداشت روز جهانی دریانوردی که دوشنبه 11 مهرماه در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد از دو شرکت کشتیرانی والفجر و کشتیرانی دریای خزر به‌عنوان شرکت‌های نمونه معرفی شده از سوی اتحادیه مالکان کشتی ایران، همچنین کاپیتان رضا امینی، مدیرعامل کشتیرانی جنوب-خط ایران به‌عنوان پیشکسوت نمونه دریایی، محمدرضا مردانی گرم‌دره به‌عنوان مدیر دریایی نمونه و سرملوان غلامرضا قاسمی به‌عنوان ایثارگر نمونه دریایی معرفی شده از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مسعود ساسانی به‌عنوان دریایی نمونه معرفی شده از سوی کشتیرانی والفجر با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

بنابر اعلام مانا، شرکت‌های کشتیرانی والفجر و کشتیرانی دریای خزر از سوی اتحادیه مالکان کشتی ایران به‌عنوان شرکت‌های نمونه دریایی در سال ۱۴۰۱ معرفی شده و با اهداء لوح و تندیس از آنها تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، در مراسم یاد شده وزیر راه و شهرسازی، فرماندهان نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاونان این سازمان، مدیران ارشد گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و جمعی دیگر از مدیران و دست‌اندرکاران ارگان‌های دریایی کشور حضور داشتند.

تقدیر از دریانوردان نمونه
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...