افتتاح شعبه تخصصی بانکداری شرکتی ملی
افتتاح شعبه تخصصی بانکداری شرکتی ملی؛ نخستین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک آغاز به کار کرد.
به گزارش صنعتصنف، محمدرضا فرزین در مراسم افتتاح این شعبه تخصصی در شعبه اسکان بانک با بیان اینکه هدف ما در بانکداری جامع ارایه محصول با روشها و رویههای نو و متفاوت به مشتریان بوده که یکی از آنها بانکداری شرکتی است، گفت: بانکداری شرکتی از مهمترین اهداف ما در بانک ملی ایران بوده که نگاهی متفاوت به ارایه خدمات در عرصه نوین بانکداری به مشتریان دارد و امروز شاهد افتتاح نخستین شعبه بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران هستیم.
فرزین با تاکید بر اینکه شعب بانکداری شرکتی توانایی تامین مالی تجار و شرکتهای بزرگ را دارند، تصریح کرد: امروز در تعامل با هر شرکت و هلدینگ بزرگ میشنویم که شکلگیری مجموعه خود را با بانک ملی ایران عنوان میکنند؛ بهعبارتی بانک ملی از گذشته بانکداری شرکتی را انجام داده و این رویه، قدمت دیرینهای در بانک دارد.
وی ادامه داد: در بانکداری شرکتی، خدمات چابکتر ارایه خواهند شد و رویهها سرعت بالاتری به خود میگیرند تا مجموعهای از خدمات مالی به شیوهای متفاوت به شرکتها ارایه شوند.
فرزین اضافه کرد: در چند ماه اخیر 3 شعبه تخصصی دانشبنیان در بانک ملی ایران بهمنظور ارایه خدمات ویژه به شرکتهای دانشبنیان افتتاح شد. در حوزه بانکداری شرکتی نیز تعدادی از شعب بانک به صورت تخصصی در این بخش وارد شده و شاهد توسعه شعب بانکداری شرکتی در سراسر کشور نیز خواهیم بود.
مدیرعامل بانک ملی تاکید کرد: امروزه اگر میخواهیم در صنعت بانکداری رشد کنیم، باید به تناسب نیاز مشتری محصولاتمان را تولید کنیم. بنابراین سفارشیسازی، شخصیسازی و تولید محصول متناسب با نیاز مشتری یکی از اهداف بانک ملی ایران است که آن را دنبال میکنیم.
فرزین خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران باید در هر محصول بانکی و مالی، نماد خود را داشته باشد و امیدواریم بتوانیم رضایت صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان را تامین کنیم.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، در ادامه معاون بانکداری جامع بانک نیز با بیان اینکه براساس استراتژیهای 1401 بانک ملی ایران و با روشها و فرآیندهای جدید از بانکداری سنتی به سمت بانکداری نوین در حال حرکت هستیم، گفت: هدف از بانکداری شرکتی، ارایه سرویسهای متفاوت و خدمات جامع و یکپارچه مالی و بانکی است.
علیرضا صادقی با بیان اینکه ارایه یک تصویر متفاوت از بانک ملی ایران و ایجاد بهترین تجربه از دریافت خدمات بانکی برای مشتری، دیگر هدف مهم بانکداری شرکتی است، افزود: شعب بانک باید به سمت تخصصی شدن پیش روند و درواقع شعب باید بهعنوان مشاوری برای مشتریان باشند.
وی تصریح کرد که باتوجه به گستردگی شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور، میتوانیم امکانات بهتری را برای مشتریان فراهم کنیم و این ارتباط پایدار میان بانک و مشتری باقی بماند.
معاون بانکداری جامع بانک یادآور شد: مهم است که یک فعال اقتصادی بتواند به موقع و باکیفیت لازم خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. بهطور قطع با ایجاد یک شراکت پایدار، میتوانیم سهم بزرگی در توسعه کشور داشته باشیم.
ثبت دیدگاه