امضای تفاهم‌نامه میان سپه و صندوق ضمانت صنایع کوچک

امضای تفاهم‌نامه میان سپه و صندوق ضمانت صنایع کوچک

امضای تفاهم‌نامه میان سپه و صندوق ضمانت صنایع کوچک؛ بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک وابسته درراستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ، مدیرعامل بانک سپه در این مراسم، اقدامات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک را کلیدی و راهبردی عنوان کرد و گفت: مشاغل و صنایع کوچک و خرد به‌طور عمده با مشکل تامین مالی روبه‌رو هستند و مسأله اصلی آنها درواقع بحث تضمین و ضمانت‌نامه‌های بانکی است.

آیت‌اله ابراهیمی در این‌باره تصریح کرد: انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی کمک بزرگی درراستای اشتغال پایدار و رفع شدن بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

ابراهیمی، بانک سپه را یک بانک مردمدار توصیف کرد و افزود: بانک سپه در حال حاضر بیش از 50 میلیون مشتری دارد که قسمت اعظم آن را صنایع کوچک تشکیل می‌دهد، بنابراین گسترش مناسبات با صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری کوچک می‌تواند بسیاری از مشکلات صنایع کوچک را تسهیل کند.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه تاکنون همکاری‌های مناسبی با صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک داشته‌ایم، ابراز امیدواری کرد: پس از این نیز با تعمیق مناسبات و افزایش تعاملات، در مسیر مرتفع شدن مشکلات اقتصادی کشور و مردم میهن عزیزمان گام برخواهیم داشت.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در ادامه محمدحسین مقیسه، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با قدردانی از مدیرعامل و مجموعه مدیران بانک سپه، اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک سپه و گسترش مناسبات دوجانبه در شرایط موجود کشور می‌تواند باعث توسعه بخش تولید و اشتغال در جامعه شود.

مقیسه افزود: هم‌افزایی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری کوچک به‌عنوان بخشی از وزارت صنعت، معدن و تجارت با بانک سپه که دارای امکانات و منابع گسترده‌ای در سراسر کشور است، می‌تواند در تامین مالی پروژه‌های مشترک، اتفاقات سازنده‌ای را رقم بزند و به‌عنوان الگو و مدلی برای دیگر دستگاه‌ها مطرح شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری کوچک نسبت به صنایع، انتفاعی نیست، بنابراین امیدواریم با از استفاده از ظرفیت بانک بزرگ سپه بتوانیم برای بخشی از صنایع کوچک و صنعتگران کشور مثمر ثمر واقع شویم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...