تولید پیکاپ اتوماتیک رونمایی شد

تولید پیکاپ اتوماتیک رونمایی شد

پیکاپ اتوماتیک رونمایی شد؛ تولید پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل آغاز و سالن جدید ایران خودرو دیزل برای تولید این محصول افتتاح شد.

به گزارش ، در این مراسم که با حضور با حضور قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل ایران خودرو دیزل و جمعی از معاونان و هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، نایب رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل گفت: از ۹ هزار و ۱۷۳ دستگاه پیکاپ تولید شده در هشت ماهه ابتدای امسال در کشور سهم شرکت ایران خودرو دیزل، ۹۴۷ دستگاه است.

مهدی بالو با اشاره به مشخصات این محصول جدید، گفت: این خودرو دارای استاندارد یورو شش بوده و از همه استانداردهای ۸۵ گانه برخوردار است.

بالو با اشاره به قوای محرکه محصول جدید افزود: پیکاپ دارای گیربکس اتوماتیک هشت سرعته، موتور دوهزار سی‌سی مجهز به توربو شارژ، توان ۲۳۵ اسب بخار، گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر و گیربکس ZF هشت سرعته و به صورت چرخ محرک است.

وی در ادامه با بیان این‌که سیستم پایداری و ترمز این خودرو موجب ارتقای امنیت آن شده است، عنوان کرد: پیکاپ اتوماتیک دارای سیستم‌های کنترل سرعت در سر پایینی، کنترل الکترونیکی پایداری، نگه‌دارنده خودرو در سربالایی و کنترل کشش است.

بالو با اشاره به اینکه در دو سال گذشته ۱۲ محصول جدید در شرکت ایران خودرو دیزل تولید شده است، یادآور شد: ظرفیت ایران خودرو دیزل برای تولید تمامی محصولات ۱۱۷ دستگاه به صورت روزانه و در یک شیفت است که شامل تولید ۳۰ دستگاه کامیون، ۲۰ دستگاه ون و پیکاپ، ۳۲ دستگاه کشنده، پنج دستگاه اتوبوس و ۳۰ دستگاه کامیونت می‌شود.

در همین حال جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به اینکه قیمت این محصول هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: آنالیز قیمت به سازمان حمایت ارایه شده و در صورت تایید، قیمت محصول اعلام خواهد شد. 

وی افزود: فروش این محصول نیز از دو طریق بورس کالا و پیش فروش از طریق سایت ایران خودرو دیزل صورت خواهد گرفت.

جواد توسلی مهر
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...