عرضه کامل بانکداری دیجیتال ایران زمین به مشتریان

عرضه کامل بانکداری دیجیتال ایران زمین به مشتریان

عرضه کامل بانکداری دیجیتال ایران زمین به مشتریان؛ مدیر شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین از همکاران خود خواست سرویس‌های حوزه بانکداری دیجیتال و اطلاعات کامل آن را در اختیار مشتریان قرار دهند.

به گزارش ، دهمین دوره همایش سراسری رؤسای شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون شعب استان، برگزار شد.

در این همایش سیدمهدی سلیم‌بهرامی مدیر شعب استان ضمن توضیح اجمالی از آمار و عملکرد شعب در مدت زمان سپری شده از سال، گفت: امید، مهمترین ابزار پیشرفت است و علت اصلی موفقیت در هر سازمان انگیزه و کارآمدی است.

سلیم‌بهرامی آموزش کارکنان را یکی از اولویت‌های مهم در سازمان بیان کرد و افزود: ما در بانک ایران زمین با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی توانستیم علاوه‌بر افزایش سطح آگاهی همکاران، خدمت‌رسانی و معرفی سرویس‌ها به مشتریان را باکیفیت و دقت بیشتری انجام دهیم.

بنابر اعلام روابط عمومی، مدیر شعب استان بر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری تاکید کرد و گفت: ما باید در شرایط اقتصادی کنونی، با تسریع و ساماندهی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، نیازهای مشتریان را تا حد توان کاهش دهیم.

سلیم‌بهرامی تمرکز بیشتر همکاران روی خدمات بانکداری مدرن را امری جدی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارکنان شعب باید ضمن اطلاع کامل از آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در حوزه بانکداری دیجیتال، سرویس‌های این حوزه و اطلاعات کامل آن را در اختیار مشتریان قرار دهند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...