کشتیرانی شرکت نخست گروه حمل‌ونقل شد

کشتیرانی شرکت نخست گروه حمل‌ونقل شد

کشتیرانی شرکت نخست گروه حمل‌ونقل شد؛ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بیست‌وپنجمین همایش 500 شرکت برتر ایران، جایگاه نخست در میان شرکت‌های حمل‌ونقلی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ، مراسم معرفی برگزیدگان بیست‌وپنجمین دوره انتخاب 500 شرکت برتر ایران روز دوشنبه 3 بهمن 1401 با حضور برگزیدگان و مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

براساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (هولدینگ) در این دوره توانست علاوه‌بر کسب رتبه نخست در میان شرکت‌های حمل‌ونقلی، با میزان فروش 40.9 هزار میلیارد تومان رتبه بیست‌وپنجم در میان صد شرکت برتر کشور را نیز به دست آورد.

گفتنی است این رتبه‌بندی براساس اطلاعات مالی سال ۱۴۰۰ حاصل شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی کشتیرانی، در این رتبه‌بندی که همه ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار می‌شود، شرکت‌های بزرگ و پیشرو به میزان اثربخشی در اقتصاد کشور معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

در این دوره، برای انتخاب شرکت‌های برتر ایران ۳۳ شاخص مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است؛ اندازه و رشد شرکت، سودآوری و عملکرد، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار ازجمله دسته‌بندی‌های اصلی IMI-100 برای ارزیابی شرکت‌ها بوده که هر یک شامل شاخص‌های مختلفی هستند.

در رتبه‌بندی علاوه‌بر اینکه جایگاه هر شرکت در فهرست‌های عمومی نشان داده شده، جایگاه شرکت در گروه صنعتی مربوط نیز مشخص می‌شود.


ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...