عرضه آبزیان ارزان در 4 نقطه تهران

عرضه آبزیان ارزان در 4 نقطه تهران

عرضه آبزیان ارزان در 4 نقطه تهران؛ براساس تفاهم‌نامه‌ای میان شیلات با اتحادیه‌های ماهیان سردآبی و گرمابی قرار است انواع آبزیان با قیمت واقعی در 4 نقطه تهران عرضه شود.

به گزارش ، رئیس سازمان شیلات ایران با بیان این مطلب از برگزاری نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات آبزیان به‌منظور تامین نیاز مردم در شب عید از ۱۸ تا ۲۸ اسفندماه امسال در تهران خبر داد.

سیدحسین حسینی یادآور شد که در این نمایشگاه محصولات شیلاتی با حذف واسطه‌ها و با قیمت مناسب بالغ‌بر 10 تا ۱۲ درصد کمتر از نرخ بازار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

به‌گفته وی، فرهنگ مصرف ماهی در کشور ما به‌گونه‌ای است که در نیمه نخست سال شاهد کاهش مصرف و نیمه دوم سال شاهد افزایش تقاضا و مصرف هستیم و این تقاضا در شب عید به حداکثر میزان خود می‌رسد. در این راستا تفاهم‌نامه‌ای میان شیلات با اتحادیه‌های ماهیان سردآبی و گرمابی برای ارائه و فروش آبزیان با قیمت واقعی و ایجاد بازارهای تخصصی عرضه آبزیان داشته‌ایم.

گفتنی است مناطق در نظر گرفته شده برای عرضه آبزیان شامل بوستان ولایت واقع در جنوب تهران، بوستان گفتگو واقع در گیشا، مصلی بزرگ تهران، دریاچه خلیج فارس و بازارچه حکیمیه تهرانپارس است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...