کاهش قیمت ارز ادامه دارد

کاهش قیمت ارز ادامه دارد

کاهش قیمت ارز ادامه دارد؛ کاهش قیمت ارز ادامه دارد و مردم بهتر است برای جلوگیری از ضررهای سنگین، فعلا به این بازار وارد نشوند.

به گزارش ، رئیس کانون صرافان در این‌باره اعلام کرد: باتوجه به ادامه‌دار بودن کاهش قیمت ارز در بازار طی روزهای آتی، به مردم توصیه می‌شود برای جلوگیری از ضررهای سنگین، فعلا به این بازار وارد نشوند.

کامران سلطانی‌زاده درباره وضعیت این روزهای بازار ارز اظهار داشت: باتوجه به افزایش تزریق ارز و کاهش قیمت آن در بازار و در معاملات ارزی صرافی‌ها، پیش‌بینی می‌شود سیر کاهش نرخ ارز باتوجه به حمایت بانک مرکزی و تزریق بیشتر در بازار ادامه‌دار باشد.

وی افزود: ارائه ارز به همه هموطنان آن هم در قالب نیازهای مختلفی که دارند، سبب شده سیر قیمتی انواع ارز در بازار کاهشی باشد. البته یکی از دلایل این کاهش، بیشتر شدن تعداد صرافی‌هایی است که معاملات ارزی انجام می‌دهند. از سوی دیگر آغاز طرح فروش ارز طبق دستورالعمل جدید ابلاغ شده از طریق صرافی‌های کشور و توسط بانک مرکزی یکی دیگر از این دلایل به شمار می‌رود.

رئیس کانون صرافان ادامه داد: در این شرایط مانند گذشته توصیه می‌کنیم که در بازارهای متشنجی که سیر صعودی قیمت را به صورت ناگهانی طی می‌کنند، وارد نشوند، چراکه با ضررهای سنگین ناگهانی همراه خواهند بود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...