هدایت امروز افتتاح رسمی می‌شود

هدایت امروز افتتاح رسمی می‌شود

هدایت امروز افتتاح رسمی می‌شود؛ ساختمان جدید بیمارستان تأمین اجتماعی مادر و کودک هدایت پس از تکمیل و بهره‌برداری قطعی، امروز به‌طور رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، از ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه 16 اسفندماه 1401 و مقارن با زادروز امام زمان مهدی موعود (عج) با حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران سازمان تأمین اجتماعی و برخی از معاونان وزارت بهداشت و وزارت کار، بیمارستان مادر و نوزاد هدایت به‌طور رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

بیمارستان هدایت در 7 طبقه ساخته شده که طبقه همکف آن شامل اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی، طبقه اول شامل بخش‌های بستری و مراقبت‌های ویژه نوزدان، درمانگاه، بخش اداری و ...، طبقه دوم شامل اتاق‌های عمل، زایمان، ریکاروی و ... و طبقات سوم و چهارم شامل بستری زنان و زایمان، بستری عمومی، بستری کودکان و مراقبت‌های ویژه است.

همچنین موتورخانه و تاسیسات این بیمارستان مجهز به 2 چیلر جذبی به ظرفیت هرکدام 320 تن تبرید، سیستم گرمایش بخار، دو دستگاه دیزل ژنراتور هرکدام  به ظرفیت 1100KVA و دیگر تجهیزات روز دنیا است.

بنابر این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان کارفرما و شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران، مدیریت طرح را برعهده داشتند.

ساخت بیمارستان یکصد تختخوابی تأمین اجتماعی هدایت پس از حدود هفت سال بلاتکلیفی در شهریورماه 1400 به مناقصه گذاشته شد و شرکت «سمندیس»، انجام کارهای باقیمانده و تکمیلی ساختمانی و تأسیساتی این بیمارستان را از مهرماه سال گذشته آغاز کرد.

به گزارش ، شرکت سمندیس به‌رغم همه محدودیت‌های مالی و هزینه‌های سنگین پروژه، به‌دلیل اهمیت آن از جهت فراهم‌سازی هرچه سریعتر مرکز معالجه و درمان بیماران، مادران و کودکان و اینکه بیمارستان هدایت، بیمارستان تخصصی مادر و کودک است با تلاش شبانه‌روزی در مدت یکسال، این بیمارستان را در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع و زیربنای 14 هزار و 600 مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر 325 میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

در این یکسال بالغ‌بر 150 نفر نیروی کار در انواع سطوح تخصصی به‌صورت یک شیفت و دو شیفت کار می‌کردند و تمام نیروهای فنی و مدیریتی در طول ساخت بیمارستان حضور مستمر داشتند.

گفتنی است شرکت سمندیس از شرکت‌های معتبر با پایه یک در رشته تأسيسات و تجهيزات، ساختمان، نفت و گاز، صنعت و معدن و راه و ترابری است. این شرکت در سال ۱۳۵۹ تاسیس شد و با بیش از 40 سال فعالیت مستمر به‌عنوان يك شركت پويا و خلاق تاکنون انواع پروژه‌های بزرگ و متنوع نفتی به صورت EPC، ساختمان و تاسیسات هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری، ساختمان و تاسیسات بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی و سازه و تاسیسات پروژه‌های آبی را بهترین کیفیت به انجام رسانده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...