ائتلاف برای فردا کلیددار اتاق شد

ائتلاف برای فردا کلیددار اتاق شد

ائتلاف برای فردا کلیددار اتاق شد؛ روز گذشته انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوزی تهران برگزار و فهرست «ائتلاف برای فردا»، برنده این کازار شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران به همراه دیگر اعضاء، ساعت 20 روز شنبه 20 اسفندماه 1401 را، پایان زمان رأی‌دهی اعلام کرد.

ابراهیم بهادرانی در ادامه و پس از انجام فرآیند شمارش آرا و بررسی آنها در جمع خبرنگاران حاضر و نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی تهران را به شرح زیر توصیف کرد.

بهادرانی تصریح کرد: نتیجه آرای قطعی ریخته شده به صندوق بالغ‌بر ۲۱۹۴ رای بوده که از این میان 14 رای سفید بوده و تعداد آرا معتبر و نام‌نویسی‌شده در صندوق‌ها ۲۱۸۰ برآورد شده است.

بر این اساس تعداد 40 نفر از نامزدهایی که دارای بیشترین میزان رأی بوده‌اند به تفکیک گروه‌های چهارگانه تخصصی اتاق و میزان رأی اکتسابی در ادامه می‌آید.

در گروه بازرگانی:

عباس آرگون ۹۵۳ رأی
سعید تاجیک ۹۲۸ رأی
محسن بهرامی ارض اقدس ۹۴۷ رأی
ابوالفتح صانعی ۹۳۰ رأی
افشین کلاهی ۸۹۹ رأی
ایرج رهبر ۸۹۵ رأی
شهاب جوانمردی ۸۹۴ رأی
سیدمرتضی میری ۸۷۹ رأی
حمیدرضا صالحی ۸۷۹ رأی
هرویک یاریجانیان ۸۷۶ رأی
پیمان سنندجی ۸۶۹ رأی
محمد عبده‌زاده ۸۵۹ رأی
رامین گوران ۸۵۹ رأی
علیرضا کیانی‌راد ۸۴۹ رأی
مهراد عباد ۸۴۲ رأی
محمدرضا غفراللهی ۸۳۲ رأی

در گروه صنعت:

احمدرضا فرشچیان ۹۸۹ رأی
علیرضا کلاهی صمدی ۹۳۷ رأی
سهیل آل‌رسول ۹۲۰ رأی
محمدرضا زهره‌وندی ۹۱۴ رأی
فرزین فردیس ۹۱۰ رأی
پیام باقری ۹۰۱ رأی
حسن احمدیان ۸۹۸ رأی
محمود نجفی‌عرب ۸۹۴ رأی
امین مقدم ۸۸۷ رأی
علی نقیب ۸۸۶ رأی
محمدرضا نجفی‌منش ۸۷۸ رأی
مهرداد صابری ۸۷۰ رأی
محمدمهدی فنایی 860 رأی
مازیار نوربخش ۸۵۷ رأی

در گروه معدن:

فریال مستوفی ۹۶۲ رأی
محمدرضا بهرامن ۹۱۸ رأی
سجاد غرقی ۸۶۴ رأی
غدیر قیافه ۸۴۷ رأی

در گروه کشاورزی:

فرهاد آگاهی ۹۵۲ رأی
حسن فروزان‌فرد ۹۲۷ رأی
داود رنگی ۹۲۵ رأی
مریم تاج‌آبادی 922 رأی
کاوه زرگران ۹۰۱ رأی
علی تقوی‌فر 875 رأی

به گزارش ، برخی از برگزیده‌شدگان دوره دهم انتخابات اتاق تهران، پیش از این و دوره نهم نیز عضو هیأت نمایندگان اتاق بوده‌اند.

تعداد این افراد 19 نفر و شامل عباس آرگون مهراد عباد، محمدمهدی فنایی، افشین کلاهی، محمدرضا زهره‌وندی، حمیدرضا صالحی، فرزین فردیس، محمود نجفی‌عرب، محمدرضا نجفی‌منش، علی نقیب، علیرضا کلاهی‌صمدی، هرویک یاریجانیان نماگردی، محمدرضا بهرامن، فریال مستوفی، سجاد غرقی، علی تقوی‌فر، کاوه زرگران، احمدرضا فرشچیان و حسن فروزان‌فرد هستند. 

گفتنی است برخی از اعضای هیأت نمایندگان دوره نهم یا در انتخابات دوره دهم نامزده نشده و یا پس از ثبت‌نام، احراز صلاحی نشده‌اند که در هر صورت از حضور در دوره دهم فعالیت اتاق دور ماندند.

برابر اعلام هیات نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی درفهرست کامل آرای شمارش‌شده انتخابات اتاق تهران، اسامی 164 نامزد و تعداد آرای آنها آمده است.

از این فهرست 16 نفر اول در گروه بازرگانی، 14 نفر اول در گروه صنعت، 4 نفر اول در گروه معدن و 6 نفر اول در گروه کشاورزی به ترکیب هیات نمایندگان دور دهم اتاق تهران راه پیدا کرده‌اند.

همچنین پنج نامزد نیز در آخرین مهلت قانونی، انصراف دادند که در شمارش آرا، انصرافی تلقی شده‌اند.

از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز نتایج اولیه انتخابات در همه استان‌ها را منتشر کرده است که روی سامانه انتخابات اتاق ایران به آدرس /https://election.iccima.ir در دسترس اعضا قرار گرفته است.

دریافت فهرست نهایی آرای کامل انتخابات دوره دهم اتاق تهران

دریافت نتایج اولیه انتخابات دوره دهم اتاق‌های بازرگانی استان‌ها
 


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...