اتاق کمک‌حال قوای سه‌گانه

اتاق کمک‌حال قوای سه‌گانه

اتاق کمک‌حال قوای سه‌گانه؛ خوشبختانه اتاق آینده با حضور نیروهای جوان ‌‌و حمایت چهره‌های باتجربه و تشکلی می‌تواند کمک حال جدی قوای سه‌گانه باشد.

به گزارش ، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به برگزاری انتخاباتی منظم و سالم در بیستم اسفندماه 1401 در یادداشتی مشارکت فعالان اقتصادی را امیدآفرین دانست که در ادامه می‌خوانید.

خوشبختانه انتخابات اتاق بازرگانی با حضور فعالان اقتصادی در نظم و سلامت قابل تقدیری برگزار شد؛ این انتخابات ‌نشان داد، نهاد تاریخی و تخصصی ۱۴۰ ساله اتاق بازرگانی در نگاه کارآفرینان و فعالان اقتصادی جایگاهی ویژه و قابل احترام دارد. اساساً حفظ اصالت نهادهای تخصصی و مدنی مانند اتاق، می‌تواند به توسعه اقتصاد ایران یاری رساند و مسیر پیشرفت اقتصاد را تسهیل کند.

تشکر و تقدیر اصلی را باید از فعالان اقتصادی داشت که با وجود انواع گرفتاری‌ها همچنان در صحنه انتخابات خانه بخش خصوصی حضور دارند.

به‌طور قطع حمایت اعضا می‌تواند به قدرت و توان اتاق در مطالبه‌گری کمک کند. اتاق بازرگانی مشروعیت خود را به همین حضور موثر اعضا وابسته می‌داند و با چنین پشتوانه‌ای تلاش می‌کند، مسیر کمک به اصلاح اقتصاد کشور را با انگیزه دنبال کند.

خوشبختانه فرآیند برگزاری انتخابات نشان داد که اتاق بازرگانی نهادی به‌طور کامل تخصصی و مدنی است که از سیاست‌‌ورزی دوری می‌کند و اصالت را بر کمک‌ به حال اقتصاد می‌داند. استواری این نهاد هم حاصل همین نگاه تمرکز بر اقتصاد به جای سیاست است.

خوشبختانه اتاق آینده با حضور نیروهای جوان ‌‌و حمایت چهره‌های باتجربه و تشکلی می‌تواند کمک حال جدی قوای سه‌گانه باشد. اتاق دلسوز اقتصاد ملی است و هرآنچه تحت عنوان پیشنهاد از سوی اتاق ارائه می‌شود با همین نگاه است.

اتاق بازرگانی تهران از هم‌اکنون در ادامه فعالیت‌های خود مسائل اقتصاد ملی و استانی را به جد پیگیری خواهد کرد و امید است که همه طیف‌های اقتصادی در قالب یک کل واحد و با نگاه به مصالح کشور، توان و اندیشه خود را در اختیار این نهاد قرار دهند.

رقابت‌های انتخاباتی برای دیروز بود و حالا دیگر رفاقت است که میان همه کنشگران اقتصادی باید حاکم باشد. توسعه اقتصاد با تدبیر حاکمیت و ایجاد هم‌دلی میان همه ارکان دلسوز کشور قطعا ممکن است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...