فاطمی‌امین در چندقدمی استیضاح دوباره

فاطمی‌امین در چندقدمی استیضاح دوباره

فاطمی‌امین در چندقدمی استیضاح دوباره؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخلاف آنچه رویه ایشان است در تلاش هستند تا باردیگر وزیر صمت را در خانه ملت استیضاح کنند.

به گزارش ، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسات این هفته خود درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صمت را بررسی می‌کنند.

براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه 27 فروردین اعضای این کمیسیون، درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را بررسی می‌کنند.

همچنین استماع گزارش معاون ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی و معاونت مرتبط وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه تخصیص ارز به تولیدکنندگان دستور روز دوشنبه 28 فروردین اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

بنابر اعلام تسنیم، پیش از این استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت صنعت خودرو در جلسه علنی (سه‌شنبه 10 آبان ماه) مطرح شده بود.

در ابتدای جلسه چند تن از متقاضیان و سپس مخالفان استیضاح وزیر «صمت» نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

در ادامه جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت دفاعیات خود را مطرح کرد و درنهایت استیضاح به رأی نمایندگان گذاشته شد که با 84 رأی موافق و 182 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع و 2 باطله از مجموع 274 نماینده با استیضاح وزیر «صمت» مخالفت شد و فاطمی امین وزیر ماند.

براساس این گزارش، وزیر صمت سال گذشته 2 کارت زرد هم از مجلس گرفته که نمایندگان از توضیحات سیدرضا فاطمی‌امین درباره پرسش محمد وحیدی، نماینده بجنورد درباره دلیل ضعف عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره‌برداران معدن، قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...