پنبه‌کاران تصفیه حساب کامل شدند

پنبه‌کاران تصفیه حساب کامل شدند

پنبه‌کاران تصفیه حساب کامل شدند؛ درراستای حمایت از تولید داخلی و استمرار آن، پرداخت مطالبات پنبه‌کاران در سه استان کرمان، آذربایجان شرقی و اردبیل انجام و تصفیه حساب کامل شد.

به گزارش ، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت صد درصدی مطالبات پنبه‌کاران با قیمت حمایتی خبر داد.

سیدمحمد آقامیری درباره پرداخت مطالبات پنبه‌کاران کشور اظهار داشت: پنبه محصول مهمی در بخش کشاورزی است و درراستای حمایت از تولید داخلی و استمرار آن، پرداخت مطالبات در سه استان کرمان، آذربایجان شرقی و اردبیل انجام و تصفیه حساب کامل شد.

وی افزود: خرید توافقی از پنبه‌کاران درراستای حمایت دولت سیزدهم از تولید و در اقدام مثبتی دیگر، پس از سال‌ها در محصول پنبه انجام شد.

آقامیری با اشاره به شعار امسال مبنی بر رشد تولید خاطرنشان کرد: امسال تولید پنبه نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر پرداخت مطالبات دیگر محصولات کشاورزی گفت: پرداخت مطالبات خرید تضمینی بعد از محصول زعفران و پنبه درراستای حمایت از کشاورزان کشور در دیگر محصولات کشاورزی نیز ادامه و به عموم کشاورزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد و گفت: بنا داریم با رفع ایرادات، طرح قبلی را به شکل تکامل یافته در سال جدید اجرایی کنیم، از این‌رو در تلاشیم با توسعه عوامل عرضه در سراسر کشور و افزایش تولید به همراه مدیریت در بازاررسانی، غذای ارزان به دست مردم برسد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...