مرغ را کیلویی 73 هزار تومان بخرید

مرغ را کیلویی 73 هزار تومان بخرید

مرغ را کیلویی 73 هزار تومان بخرید؛ قیمت مرغ زنده درب مرغداری کیلویی ۵۲ هزار تومان و برای مصرف‌کننده کیلویی ۷۳ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش ، عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی با بیان این مطلب درباره لزوم واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه‌ها گفت: با واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار به اتحادیه‌ها، به‌طور قطع شاهد مدیریت بهینه بازار خواهیم بود.

عطاالله حسن‌زاده ادامه داد: با این اقدام صورت گرفته، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان شرایط بهتری را پشت سر خواهند گذاشت.

عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران به‌تازگی درباره مباحث مطرح شده پیرامون قیمت گوشت مرغ اظهارنظر کرد و توضیح داد: باتوجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید ظرف چند ماه گذشته، قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف‌کنندگان حداکثر ۷۳ هزار با ‌شرط ثابت بودن قیمت نهاده‌ها در طول یک سال تعیین شد.

در همین حال دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه از اصلاح قیمت جوجه یکروزه خبر داد و گفت: قیمت جوجه یکروزه براساس سن و سویه از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد.

محمدرضا صدیق پور افزود: این قیمت‌های جدید در مرغ زنده و کشتار شده نیز لحاظ شده به طوری که قیمت مرغ زنده کیلویی ۵۲ هزار تومان و مرغ برای مصرف‌ کننده کیلویی ۷۳ هزارتومان شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در تولید جوجه یکروزه نداریم، تصریح کرد: در فروردین امسال ۱۰۷ میلیون جوجه تولید شد و برای اردیبهشت نیز پیش‌بینی می‌شود ۱۱۷ تا ۱۱۸ میلیون قطعه جوجه تولید شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...