تعیین تکلیف وزارت بازرگانی در کمیسیون اقتصادی

تعیین تکلیف وزارت بازرگانی در کمیسیون اقتصادی

تعیین تکلیف وزارت بازرگانی در کمیسیون اقتصادی؛ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف تشکیل وزارت بازرگانی تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش ، محمدرضا پورابراهیمی همچنین درباره تصویب کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در جلسه امروز این کمیسیون توضیح داد.

پورابراهیمی با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان اقدام خوبی است و می‌تواند فضای کسب‌وکار را در مناطق مرزی تسهیل کند. این موضوع انتفاع را به مردم مناطق مرزی برمی‌گرداند. سعی می‌کنیم گزارش این لایحه را تا دو هفته آینده نهایی و اواسط خردادماه به صحن مجلس ارائه کنیم.

رییس کمیسیون اقتصادی همچنین با اشاره به بررسی گزارش نهایی درباره اصلاح قوانین اتاق بازرگانی تصریح کرد: در این جلسه متن طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی مورد توافق قرار گرفت و مسئولان دولت و اتاق بازرگانی نکاتی را مطرح کردند.

وی همچنین با اشاره به حضور سرپرست وزارت صمت در جلسه این کمیسیون خاطرنشان کرد: تا دو هفته آینده تشکیل وزرات بازرگانی تعیین تکلیف خواهد شد بنابراین تلاش داریم تا در مدت زمان به وجود آمده طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی را به صحن علنی ارسال کنیم. البته متن نهایی کمیسیون در این بخش بارگذاری شده و قرار شد تا تغییرات این طرح تا دو هفته آینده به پایان برسد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...