قیمت‌ها کنترل‌ می‌شود!

قیمت‌ها کنترل‌ می‌شود!

قیمت‌ها کنترل‌ می‌شود!؛ با اجرای بسته ۱۰ بندی دولت برای مهار تورم و رشد اقتصادی و افزایش نظارت‌های کوتاه‌مدت دستگاه‌های اجرایی، قیمت‌ها مهار و کنترل می‌شود.

به گزارش ، وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این مطلب در سنندج گفت: بسته ۱۰ بندی دولت برای مهار تورم و رشد اقتصادی، نهایی و ابلاغ شد.

سید‌احسان خاندوزی در جریان سفر خود به استان کردستان در جمع خبرنگاران درباره برنامه 10 بندی کوتاه‌مدت مهار تورم اظهار داشت: جزئیات این بسته و وظایف دستگاه‌های متولی، زمان‌بندی هر بخش و اقدامات در محورهای ده‌گانه مهار تورم و رشد اقتصادی روز گذشته نهایی و ابلاغ شد.

خاندوزی افزود: امیدواریم با اجرای این بسته، متغییرهای بنیادی موجود تورم در اقتصاد ایران مهار و کنترل و نظارت‌های کوتاه‌مدت دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کند تا منجر به مهار و کنترل‌های قیمت‌ها شود و طی هفته‌های آینده گزارش عملکرد اعلام کنیم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: امیدواریم در قالب همین بسته‌ها به نحوی سیاست‌های تامین مالی، بهره‌وری و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی افزایش پیدا کند تا منجر به رشد فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی شود.

وی اضافه کرد: تاکید دولت بر اجرای چند پروژه‌ پیشران بزرگ در بخش انرژی و دیگر حوزه‌ها به ویژه ترانزیتی است که استان کردستان نیز یکی از محورهای مهم کریدوری کشور بوده و باید به‌عنوان اجزای مهم بسته ده‌گانه تحقق یابد.

خاندوزی در پاسخ به اینکه مهمترین بند این بسته 10 گانه کدام است، بیان کرد: همه بندها مهم است و درجهت تحقق آن تلاش می‌کنیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...