وارد بازی نرخ نمیشویم
وارد بازی نرخ نمیشویم؛ ما بهعنوان بانک کارآفرین هیچ وقت وارد بازی نرخ نمیشویم و سعی میکنیم با ارائه خدمات متنوع و سفارشیسازی شده مشتریان خودمان را راضی نگه داریم.
به گزارش صنعتصنف، معاون مدیرعامل در امور بانکی در گردهمایی مدیران روسای شعب بانک کارآفرین با بیان این مطلب گفت: بانکها بهعنوان یک بنگاه اقتصادی، خدماتی و مالی ضمن همراهی با برنامههای اقتصادی کشور و سیاستهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بهدنبال کسب منفعت برای همه ذی نفعان خود هستند بنابراین بدیهی است که لازمه دستیابی به این اهداف داشتن توانایی تجهیز و تخصیص بهینه منابع است.
سهراب صادقی ادامه داد: امروز در صنعت بانکداری نوین عوامل زیادی بر سیر تجهیز منابع تاثیر دارد، شناسایی و تعیین میزان تاثیر و نوع ارتباط این عوامل با موفقیت بانکها در تجهیز منابع اهمیت دارد که بسیاری از این موارد در کارگروههایی که در گردهمایی مدیران و روسای شعب بانک کارآفرین برگزار شد، مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
صادقی افزود: امروزه شرایط و موقعیت بانکها با یکدیگر یکسان نیست و گاهی ممکن است عوامل تاثیرگذار بر تجهیز منابع برای هر بانک و یا هر شعبه از یک بانک متفاوت باشد. بنابراین یکی از ابزارهای اصلی درجهت دستیابی به اهداف و برنامهها، توجه به اصول مدیریت منابع انسانی است، چراکه توانمندی و دانش نیروی انسانی مهمترین عامل در راه رسیدن به برنامهها و اهداف بانک است.
معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره به لزوم افزایش دانش همه همکاران بانکی، تاکید کرد: زمانی که از دانش روز همکاران صحبت میشود نباید نوک پیکان فقط به سمت روسای شعبه نشانه گرفته شود، بلکه همه همکاران چه در شعبه و ستاد باید با دانش روز بانکی همراه شوند تا ضمن رشد و ارتقا به سمتهای بالا در جلسات بازاریابی با مشتریان عملکرد مناسبی بهعنوان مشاور بانکی و مالی داشته باشند.
صادقی با اشاره به خوشنام بودن بانک کارآفرین در صنعت بانکی کشور افزود: امروز اگر خوشنام هستیم به خاطر حرکت درراستای سیاستهای تدوین شده توسط بانک مرکزی، نیروی انسانی توانمند و مسئولیتپذیر است. ما بهعنوان بانک کارآفرین هیچ وقت وارد بازی نرخ نمیشویم و برای نگهداشت مشتریان خود، به راهکارهای حرفهای جدید میاندیشیم و سعی میکنیم با ارائه خدمات متنوع و سفارشیسازی شده مشتریان خودمان را راضی نگه داریم.
معاون مدیرعامل در امور بانکی به برنامههای معاونت و مدیریتهای تحت امر خود، به ویژه شعب بانک اشاره و بر ارکان اصلی بازاریابی ازجمله حفظ و ارتقای سطح تعاملات با مشتریان بالفعل، احیای مشتریان کمکارکرد و جذب مشتریان بالقوه جدید از طریق ایجاد و خلق ارزش (ارائه پرتفویی از خدمات و محصولات) تاکید کرد.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، وی همچنین برنامهریزی جهت تحقق شاخصهای برنامه عملیاتی و پایش روزانه آن توسط روسای شعب و مناطق، تشکیل جلسات مستمر هفتگی کمیتههای پایش را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهمنظور جلوگیری و کاهش مطالبات غیرجاری، باید از طریق رعایت بهداشت اعتباری، رعایت میانگین معدل موجودی حساب و تحکیم وثایق وفق خط مشی اعتباری در تنظیم پیشنهادهای اعتباری اقدام کنیم.
ثبت دیدگاه