بانک کارآفرین کسب‌وکار ما را رونق بخشید

بانک کارآفرین کسب‌وکار ما را رونق بخشید

بانک کارآفرین کسب‌وکار ما را رونق بخشید؛ کارآفرینان حاضردر نمایشگاه تلاش بابرکت از تجربه وام‌گیری خود از بانک کارآفرین برای رونق و توسعه کسب و کارشان گفتند.

به گزارش ، برخی از کارآفرینان شرکت‌کننده در نمایشگاه «تلاش بابرکت» بر این باور هستند که بانک کارآفرین با حمایت از آنها سبب شده تا کسب و کارشان رونق بگیرد.

شرکت «ساتر» از آذربایجان شرقی، یکی از شرکت‌های تولیدکننده و کارآفرین در عرصه کفش‌های ایرانی‌ست که تسهیلاتی به مبلغ 5 میلیارد تومان از بانک کارآفرین برای توسعه کسب‌وکار خود در حوزه کفش دریافت کرده است.

حسین امیری، مدیر فروش شرکت ساتر درباره تولید کفش‌های این شرکت می‌گوید: شرکت ساتر با همکاری و کمک دوستان در بنیاد برکت و بانک کارآفرین توانست جهش مناسبی در تولید و جذب نیرو انجام دهد.

به گفته وی، ساتر تولیدکننده کفش‌های ایمنی، اداری و مهندسی است و در تولیداتش نیاز مردم به کفش‌های وارداتی را به حداقل رسانده‌ است.

امیری تأکید کرد: دست‌اندرکاران بانک کارآفرین به شرکت ساتر کمک قابل توجهی در پرداخت تسهیلات کردند و با پرداخت این تسهیلات گام موثری در افزایش نیرو و تولید برداشتند.

او در توصیه‌های خود به کارآفرینان تازه‌کار گفت: هرچند تولید سخت است اما حمایت می‌شود و کاری که با عشق و علاقه شروع می‌شود، ادامه پیدا می‌کند. کارآفرینان جوان از تولید نترسند و به این عرصه ورود کنند چراکه کشور به تولیدات ایرانی نیاز دارد و جوانان را باید به عرصه تولید دعوت کرد.

مدیرعامل شرکت «باطری غرب» از استان کرمانشاه که از بانک کارآفرین تسهیلاتی به مبلغ 220 میلیون تومان برای توسعه کسب‌وکارشان دریافت کرده است، در زمینه تولید باطری‌های ژلی فعالیت می‌کند.

مهدی قاسمی درباره حوزه فعالیت این شرکت گفت: شرکت باطری غرب، سیستم‌های ذخیره انرژی یا باطری با تکنولوژی ژل، پلیمرژل و میکروژل تولید می‌کند. تفاوت محصولات این شرکت با محصولات مشابه این است که به جای الکترولیت مایع از الکترولیت مبتنی بر ژل استفاده می‌شود.

قاسمی که بخش عمده محصولات خود را صادر می‌کند، به این موضوع اشاره کرد که در حوزه باطری‌های ژل، ۸۰ درصد محصولات تا پیش از این وارداتی بود اما با تکنولوژی که شرکت باطری غرب به آن دست یافت، بخش زیادی از نیاز بازار کشور با تولید داخل برطرف شد.

وی خطاب به کارآفرینانی که ابتدای کسب‌وکارشان قرار دارند، گفت: تولید البته سختی‌های خود را هم دارد اما ایجاد اشتغال و محصول تولید شده از یک واحد تولیدی که بیرون می‌آید فرد را علاقه‌مندتر به تولید می‌کند. برای داشتن اقتصادی پویا و افزایش رفاه در کشور، تولید باید انجام شود.

«صنایع دستی آقاجانی» از دیگر کسب و کارهایی است که با دریافت تسهیلات سه میلیارد تومانی از بانک کارآفرین، توانست با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم، یکهزار و ۲۵۰ نفر را به کار گمارد.

به‌گفته حمیدرضا همتی، از مسئولان بازرگانی صنایع دستی آقاجانی، بانک کارآفرین در سالی که گذشت، با همه مشکلاتی که پیش پای کارآفرینان بود، با مساعدت خود در پیشبرد تولید و اشتغال‌زایی موثر بود.

این کارآفرین خطاب به تولیدکنندگان و کارآفرینانی که قصد ورود به فضای کسب‌وکار دارند، گفت: کارآفرینان جوان با وجود مشکلات و تحریم‌ها ناامید نشوند و با باوری که دارند، اهداف‌شان را دنبال کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، نمایشگاه «تلاش با برکت» با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت از روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه 1402 در باغ بهشت تهران آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت.

این نمایشگاه با هدف تجلیل از دست‌اندرکاران اشتغالزایی و حمایت از تولید در سال رشد تولید و مهار تورم، اعطای نشان عالی برکت به کارآفرینان برتر، ایجاد همبستگی و هم‌سویی در ارکان حمایت‌کننده از اشتغال و تولید کشور و معرفی الگوهای موفق کسب‌وکار، جمعی از کارآفرینان کشور را گردهم آورد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...