تعیین تکلیف سلاح‌ورزی در جلسه سران قوا

تعیین تکلیف سلاح‌ورزی در جلسه سران قوا

تعیین تکلیف سلاح‌ورزی در جلسه سران قوا؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی تصمیم نهایی درباره ماندن حسین سلاح‌ورزی بر مسند ریاست اتاق بازرگانی ایران را متوجه نظر سران سه قوه اعلام کرد.

به گزارش ، سیداحسان خاندوزی در پاسخ به اینکه هم‌اکنون بخش خصوصی در شوراهای بالادستی نماینده‌ای ندارد و رئیس اتاق بازرگانی ایران به جلساتی ازجمله شورای پول و اعتبار و... دعوت نیز نمی‌شود، تصمیم نهایی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی درباره انتخابات پرحاشیه اتاق بازرگانی ایران به کجا رسید، گفت: در آخرین جلسه هیأت عالی نظارت بر اتاق بازرگانی که برگزار شد به‌طور دقیق همین موضوع در دستور کار قرار داشت.

خاندوزی افزود: البته درباره ابطال انتخابات استانی درخواست‌هایی وجود داشت اما وقت اصلی جلسه به موضوع انتخابات رئیس اتاق بازرگانی ایران اختصاص یافت. خود آقای سلاح‌ورزی نیز در این جلسه حضور داشت.

عضو شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی اضافه کرد: به این ترتیب مستندات نهادهای نظارتی در این جلسه مطرح شد و آقای سلاح‌ورزی نیز دفاعیاتی را از رویه‌هایی که اتفاق افتاده، مطرح کرد.

وی تصریح کرد: به جهت اینکه تصمیمی که شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران (باتوجه به اختیارات قانونی خود) می‌گیرد هم‌راستای نظر دیگر ارکان نظام باشد، وزیر صمت به نوعی اعلام تنفس کرد تا در جلسه دیگری به نتیجه نهایی (درباره تخلفات رخ داده در انتخابات یاد شده) برسیم.

بنابر اعلام تسنیم، وزیر اقتصاد ابراز امیدواری کرد که پس از تعیین تکلیف موضوع و هماهنگی نهایی با دیگر قوا، خبر قاطعی به اطلاع مردم خواهد رسید.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...