بذرپاش: مسکن 25 متری نداریم

بذرپاش: مسکن 25 متری نداریم

بذرپاش: مسکن 25 متری نداریم؛ وزیر راه و شهرسازی درباره طرح فروش متری مسکن اظهار داشت که این طرح در حال حاضر در دستور کار ما قرار ندارد و اجرا نمی‌شود.

به گزارش ، مهرداد بذرپاش با بیان این مطلب در حاشیه افتتاح هفت باب مدرسه و بازدید از مترو پرند با رد اجرای طرح متری مسکن از سوی وزارتخانه‌اش، گفت: در شهر جدید پرند به‌عنوان یکی از بزرگترین شهرهای جدید، عملیات گسترده طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است.

او با اشاره به خواست مردم برای تامین زیرساخت‌های شهرهای جدید، افزود: امروز هفت مدرسه با ظرفیت ۱۱۳ کلاس در شهر جدید پرند افتتاح شد که یکی از این مدارس، مدرسه هوشمند بود. با این افتتاح‌ها، تعداد کلاس‌های درس در این شهر به حدود ۷۰۰ کلاس رسید.

بذرپاش درباره آخرین وضعیت مترو تهران - پرند نیز تصریح کرد: مترو پرند روزهای پایانی عملیات اجرایی را سپری می‌کند و همین امروز بازدیدی را به اتفاق فرمانده قرارگاه خاتم از این پروژه خواهیم داشت. انشاالله در مهرماه مترو پرند توسط رئیس جمهوری تقدیم مردم عزیز این شهر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بحث حمل‌ونقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی‌های درون شهری و برون شهری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. درباره مباحث خدماتی مثل میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه هم کارهای خوبی انجام شده ولی کافی نیست.

به‌گفته وی امروز در شهر جدید مهستان یا هشتگرد پروژه‌های زیربنایی و روبنایی بسیار خوبی افتتاح شد و ۱۴۷۰ مسکن مهر باقیمانده از سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.

بذرپاش خاطرنشان کرد: ساخت خانه‌های 25 متری در برنامه ما نیست و در دولت معتقدیم مسکن 25 متری نیازهای مردم را پاسخ نمی‌دهد.

گفتنی است در هفته‌های اخیر مسئولان سازمان بورس اعلام کردند که دستورالعمل طرح فروش متری مسکن به تصویب هیات مدیره این سازمان می‌رسد.

گفته ‌می‌شود که طرح مسکن متری مراحل کارشناسی و فقهی را گذرانده و هم‌اکنون توسط  هیات مدیره بورس در حال بررسی نهایی است.

شهرداری تهران نیز گفته بود نخستین پروژه در قالب فروش متری مسکن را در هلال احمر (نواب) به تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته است اما وزیر راه و شهرسازی اجرای آن از سوی وزارت متبوع خویش را تکذیب کرد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...