دستور جمع‌آوری آیفون‌های 14 صادر شد

دستور جمع‌آوری آیفون‌های 14 صادر شد

دستور جمع‌آوری آیفون‌های 14 صادر شد؛ ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هماهنگی برای برخورد با عرضه تلفن‌های همراه آیفون 14 و بالاتر از آن با نشان تجاری اپل در فروشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش ، رئیس قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز در نامه‌ای از هماهنگی برای برخورد با عرضه تلفن‌های همراه آیفون 14 و بالاتر از نشان تجاری اپل و دانگل‌های آیکاس در سطح عرضه و محل‌های عمده دپو در نقاط شناسایی شده توسط کمیته اطلاعات و شناسایی قرارگاه خبر داد.

مصطفی پورکاظم شایسته در این نامه خطاب به کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران نوشت، با اشاره به سیاست‌های گرفته شده در ستاد مرکزی و جلسات هماهنگی قبلی، خواسته که با فوریت نسبت به هماهنگی اقدام برای برخورد با عرضه تلفن‌های همراه آیفون ۱۴ و بالاتر از نشان تجاری اپل و دانگل‌های آیکاس در سطح عرضه و محل‌های عمده دپو در نقاط شناسایی شده توسط کمیته اطلاعات و شناسایی قرارگاه و هماهنگی فراجا و صمت استان اقدام و نتایج را به قرارگاه مرکزی منعکس کنند.

پس از آنکه واردات تجاری و رجیستر شدن آیفون ۱۴ و به‌دنبال آن آیفون 15 و همچنین واردات آیفون ۱۴ و مدل‌های بعد از آن از رویه مسافری نیز ممنوع شد، قیمت آیفون ۱۳ به‌دلیل داشتن رجیستری و گارانتی، افزایش قیمت پیدا کرد.

اگرچه هم‌اکنون نیز برخی از وبسایت‌های فروش اینترنتی اقدام به عرضه و فروش آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ رجیستر نشده می‌کنند اما با این حال عرضه و فروش این دو مدل گوشی تلفن همراه قاچاق بوده و قرار است از سطح بازار نیز جمع‌آوری شوند.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...