سرمایه‌گذاری 15 هزار میلیاردی با اشتغالزایی 230 هزار نفر

سرمایه‌گذاری 15 هزار میلیاردی با اشتغالزایی 230 هزار نفر

سرمایه‌گذاری 15 هزار میلیاردی برای اشتغالزایی 230 هزار نفری؛ بنیاد برکت تاکنون با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 15 هزار میلیارد تومان برای ۲۳۰ هزار نفر فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش ، عضو هیات مدیره بنیاد برکت گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد برکت تاکنون از ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و کارگاهی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۵۰ هزار میلیارد ریال به‌منظور اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی حمایت شده است.

هادی جوهری درباره الگوهای اشتغالزایی توانمندسازی اقتصادی این بنیاد گفت: راه‌اندازی و حمایت از بنگاه‌ها و کارگاه‌های کوچک و متوسط با استفاده از الگوهای تسهیلات محور، مشارکت در سهام صورت می‌گیرد.

جوهری تصریح کرد: ۵۲ درصد طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده در حوزه کشاورزی، غذایی و صنایع تبدیلی، ۳۸ درصد طرح‌ها در بخش صنعتی و ۱۰ درصد هم خدماتی بوده است.

معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت یادآور شد: از مجموع ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و کارگاهی اجرا شده بالغ‌بر ۲۷۰ طرح با هدف ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در سال ۱۴۰۱ به نتیجه رسیده و امسال نیز حمایت از ۳۰۰ طرح جدید در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: ظرفیت کل سرمایه‌گذاری این ۱۲۵۰ طرح بالغ‌بر ۱۵ هزار میلیارد تومان است و اشتغالزایی ۲۳۰ هزار نفری با ایجاد ۴۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و ۱۸۸ هزار فرصت شغلی غیرمستقیم را به همراه دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...