حضور «ایران جوان» در بخش ویژه جشنواره‌های هنری

حضور «ایران جوان» در بخش ویژه جشنواره‌های هنری

حضور «ایران جوان» در بخش ویژه جشنواره‌های هنری؛ پس از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بخش ویژه «ایران جوان» به جشنواره پویانمایی تهران که اسفندماه امسال برگزار می‌شود نیز اضافه خواهد شد.

به گزارش ، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به اضافه شدن بخش «ایران جوان» به رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌های هنری کشور گفت: بنیاد ۱۵ خرداد درراستای ماموریت‌ها و رسالت‌های تعریف شده خود و با هدف حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و تشویق، فرهنگ‌سازی و رفع گره‌های ذهنی در ارتباط با فرزندآوری، بخش ویژه «ایران جوان» را در رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌های هنری و سینمایی کشور لحاظ می‌کند.

حمیدرضا علیان‌زادگان افزود: بخش ویژه «ایران جوان» پس از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، به جشنواره پویانمایی تهران که اسفندماه امسال برگزار می‌شود نیز اضافه و از آثار پویانمایی و انیمیشن برتر در حوزه خانواده و جوانی جمعیت تقدیر خواهد شد.

وی یادآور شد: اهداف اصلی از اضافه شدن بخش ویژه «ایران جوان» به رویدادهای فرهنگی و هنری کشور، ارتقای کمی و کیفیت محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده و توجه بیشتر به موضوع فرزندآوری به عنوان یکی از دغدغه‌های کلان کشور است.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به حمایت این بنیاد از جشنواره فیلم کوتاه تهران اضافه کرد: امسال با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد، بخش ویژه «ایران جوان» به چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران افزوده شد که پس از رقابت ۹ فیلم در این بخش، سه فیلم کوتاه به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب و جایزه دریافت کردند.

علیان‌زادگان افزود: فیلم‌های «فیل سفید» به کارگردانی مهدی برجیان، «زاک» به کارگردانی علی خسروی و «باشه برای فردا» به کارگردانی علی رحیمی به‌عنوان فیلم‌های اول تا سوم بخش ویژه «ایران جوان» جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب شدند و به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت کردند.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با تاکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه فرزندآوری اظهار داشت: حمایت از تولیدات و محصولات فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف هنری ازجمله فیلم‌های کوتاه و بلند، سریال‌های تلویزیونی، انیمیشن و دیگر شاخه‌های هنر در دستور کار بنیاد قرار دارد و راه‌اندازی تلویزیون تعاملی «ایران جوان» نیز در همین راستا است.

وی اضافه کرد: بنیاد ۱۵ خرداد همچنین ارتباطات و تعاملات خود را با فعالان کنشگران، گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه جمعیت افزایش داده است و کارویژه‌های متعددی را با مشارکت این گروه‌ها و سازمان‌ها عملیاتی خواهد کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...