عزم کشتیرانی برای رونق چابهار و سواحل مکران

عزم کشتیرانی برای رونق چابهار و سواحل مکران

عزم کشتیرانی برای رونق چابهار و سواحل مکران؛ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با واردات و صادرات انواع کالاهای اساسی و کشاورزی عزم جدی برای رونق تجاری بندر چابهار و سواحل مکران دارد.

به گزارش ، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبتنی بر توسعه سواحل مکران و ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، با عزمی راسخ درجهت تحقق این اهداف در چابهار به‌عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور گام برداشته است.

این گروه به‌تازگی با برقراری سرویس‌های منظم حمل‌و‌نقل دریایی، حجم‌ قابل توجهی از محمولات کانتینری ازجمله کالاهای اساسی و همچنین کالاهای سردخانه‌ای را بین بنادر چین، هندوستان، بندر جبل علی (امارات متحده عربی)، بندرعباس و بندر شهید بهشتی چابهار به‌طور مستقیم جابه‌جا کرده است به‌طوری که هفته گذشته یک محموله بزرگ برنج با استفاده از ۸۲۰ دستگاه انواع کانتینر از مبدأ یکی از بنادر هندوستان در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شده که رکوردی شاخص در این زمینه به حساب می‌آید.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، همچنین تخلیه دیگر انواع کالاهای تجاری و اساسی در بندر چابهار با استفاده از خدمات حمل‌و‌نقل دریایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و تاکنون دو محموله کالاهای سردخانه‌ای شامل محصولات باغی و کشاورزی نظیر سیب، خرما و سیر با استفاده از بیش از ۱۰۰ TEU کانتینرهای یخچالی ظرف دو هفته گذشته به مقصد بازارهای هدف صادر شده است.

ایجاد پایگاه لجستیکی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر شهید بهشتی چابهار نیز زمینه‌ساز توسعه خدمات کانتینری این گروه درجهت جلب حداکثری رضایتمندی شرکای تجاری شده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...