جلوگیری از موازیکاری در فروش ایران خودرو
جلوگیری از موازیکاری در فروش ایران خودرو؛ باتوجه به متنوع و متعدد بودن زمینههای کاری ایران خودرو در بخش فروش و خدمات پس از فروش، جلوگیری از موازیکاری از اهداف جدی در این بخش است.
به گزارش صنعتصنف، اردشیر امینی در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، بهعنوان قائممقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معرفی شد.
امینی از مدیران باسابقه در صنعت خودرو به حساب میآید و انتخاب وی توسط ایرانخودروییها هوشمندانه بوده است.
قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سایپایدک، قائممقام فروش و خدمات پس از فروش سایپا، مدیرعامل هلدینگ قطعات خودرویی فرزانگان، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شتابکار (تولیدکننده مجموعه فرمان و سیستم تعلیق خودرو)، عضو هیات مدیره شرکت قطعات اتومبیل ایران خودرو و مدیرعاملی و عضو هیات مدیره چند شرکت خودرویی، ازجمله سوابق اردشیر امینی است.
باتوجه به تجارب بالا و سابقه مدیریت امینی در ایران خودرو و دیگر شرکتهای خودرویی، میتوان گفت حکم جدید به نوعی بازگشت به خانه اصلی برای وی بوده و باید منتظر تحول در حوزه بازاریابی و خدمات پس از فروش ایران خودرو باشیم.
قائممقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در مراسم معارفه خویش به اشاره به متنوع بودن و متعدد بودن زمینههای کاری ایران خودرو در بخش فروش و خدمات پس از فروش گفت: جلوگیری از موازیکاری در بخشهای مرتبط از اهداف جدی در این زمینه خواهد بود.
اردشیر امینی افزود: اجرای دقیق و صحیح ماموریتهای بخش فروش و خدمات پس از فروش نقش مهمی در ارتقای ذهنیت مشتریان از این مجموعه بزرگ صنعتی خواهد داشت
ثبت دیدگاه