اعطای نشان مدیر ارشد ارتباط‌گستر به مدیرعامل چادرملو

اعطای نشان مدیر ارشد ارتباط‌گستر به مدیرعامل چادرملو

اعطای نشان مدیر ارشد ارتباط‌گستر به مدیرعامل چادرملو؛ نشان مدیر ارشد ارتباط‌گستر بیستمین دوره جشنواره برترين‌های روابط‌ عمومی ایران به مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اعطا شد.

به گزارش ، نشان برتر مدیر ارشد ارتباط‌گستر به‌دلیل حمایت و مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه‌ها و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به امیرعلی طاهرزاده اهدا شد.

همچنین در بیستمین دوره جشنواره برترين‌ها و نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومي که با هدف ارتقای دانش دست‌اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ايجاد رقابت سالم، تشويق و ترغيب به امر فعاليت علمی– تخصصی در روابط عمومی و نيز كمك به ارتقای كيفی فعاليت‌های روابط عمومی در كشور برگزار شد، روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به دریافت 2 رتبه برتر و نشان ویژه نیز شد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، نشان ویژه ارتباطات رسانه‌ای به‌دلیل توجه ویژه روابط عمومی چادرملو به ارتباطات تعاملی با رسانه‌ها، جریان‌سازی موثر خبری و تولید و ارسال اخبار براساس رویکرد استراتژی و برنامه ارتباطی مدون و اثربخش و نیز لوح ویژه سمپوزیوم به‌دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی و صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در مدیریت راهبردی روابط عمومی به چادرملو اهدا شد.

نوزدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی بین‌المللی و بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران با محوریت مهارت‌های کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت برتر، بزرگان و شایسته‌های روابط عمومی شرکت‌های صنعتی و معدنی، بانک‌ها و ...، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌المللل روزهای 20 و 21 آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...