مدیریت چادرملو اعتمادزا است

مدیریت چادرملو اعتمادزا است

مدیریت چادرملو اعتمادزا است؛ استاندار یزد به همراه هیأتی از غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در هشتمین نمایشگاه سراسری معدن و صنایع معدنی یزد بازدید کرد.

به گزارش ، مهران فاطمی در بازدید از غرفه چادرملو در نمایشگاه معدن یزد در جریان اقدامات آن قرار گرفت و مدیران شرکت درباره عملکرد تولید، فروش و طرح‌های در دست اجرا توضیحاتی ارائه کردند.

فاطمی در این دیدار در گفت‌وگو با مدیران شرکت چادرملو تصریح کرد که مدیریت چادرملو همواره بر پایه شفافیت استواره بوده که موجب اعتمادزایی می‌شود.

گفتنی است گروه شرکت چادرملو با ترکیبی از شرکت‌های فلزیابان، سی پی جی پارس، کانسار، راشا، سریر لجستیک، نوچاد، صندوق نوآوری و پژوهش و دشت یوز آریز در این نمایشگاه حضور یافته است.

بنابر این اعلام، هشتمین نمایشگاه سراسری معدن و صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از 28 آذر 1402 در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گشایش یافت و به مدت 4 روز به کار خود ادامه داد.

در این نمایشگاه که با حضور ۵۸ شرکت در وسعت پنج هزار مترمربع برپا شد، استان‌های یزد، تهران، کرمان و آذربایجان غربی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه معدن به نمایش گذاشتند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...