بزرگترین مدرسه برکت افتتاح شد

بزرگترین مدرسه برکت افتتاح شد

بزرگترین مدرسه برکت افتتاح شد؛ مجتمع آموزشی برکت شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان بزرگترین پروژه آموزشی سال جاری کشور در استان کرمان فتتاح شد.

به گزارش ، مدیرعامل بنیاد برکت صبح امروز در سفر به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شهدای والامقام با اهدای گل بر سر مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت.

محمد ترکمانه در این سفر یک روزه با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کرمان دیدار کرد و ضمن بیان اقدامات بنیاد برکت در مناطق محروم استان کرمان، این استان را یکی از استان‌های محوری جهت حمایت از طرح‌های اشتغال‌ایی که ماموریت اصلی بنیاد برکت است، برشمرد

ترکمانه همچنین با حضور در جمع مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت در استان کرمان ضمن قدردانی از طرح‌های اشتغالزایی ایجاد شده در این استان، بر گسترش طرح‌های اشتغالزایی در زمینه زنجیره سبز و آبی جهت تامین امنیت غذایی تاکید کرد.

گفتنی است در این سفر مجتمع آموزشی ۴۱ کلاسه برکت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و بنیاد برکت در شهرک شهرداری کرمان ساخته شده است به‌عنوان بزرگترین پروژه آموزشی سال جاری در سطح کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بنیاد برکت افتتاح شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...