چادرملو در جایگاه نخست بهره‌وری نشست

چادرملو در جایگاه نخست بهره‌وری نشست

چادرملو در جایگاه نخست بهره‌وری نشست؛ براساس نتایج کلی رتبه‌بندی سال ۱۴۰۲ (سال مالی ۱۴۰۱) شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از نظر بهره‌وری کل عوامل تولید در گروه فلزات آهنی، اول شد.

به گزارش ، در بیست‌وششمین همایش 500 شرکت برتر ایران (100-IMI) شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق شد رتبه اول از نظر بهره‌وری کل عوامل و رتبه اول از نظر شاخص بازده فروش در گروه فلزات آهنی کشور را کسب کند.

در این همایش که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر اقتصاد، معاونان وزیر و برخی مقامات کشور و مدیران صنایع و شرکت‌های بزرگ کشور برگزار شد، لوح برتر این عنوان از سوی رئیس هیات عامل ایمیدرو به مدیرعامل چادرملو اهدا شد.

گفتنی است امروز دوشنبه دوم بهمن‌ماه 1402 بیست‌وششمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران، بابک احمدی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، محمدرضا موثقی‌نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار و برترین شرکت‌های کشور معرفی شدند.

وزیر صمت در این همایش با اشاره به اهمیت رتبه‌بندی سالانه شرکت‌های برتر ایران اظهار داشت: اگر شرکت‌ها قطعات پازل توسعه باشند به نظر می‌رسد رتبه‌بندی راهی است برای اینکه عملکردها را بسنجیم و بررسی کنیم.

عباس علی‌آبادی افزود: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مهم است و این موضوع باید در حوزه صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی هم با ارزیابی نتایج حاصل از رتبه‌بندی در سال گذشته گفت: از سال 1399 تا تابستان 1402 رشد اقتصادی مثبت بوده که براساس پیش‌بینی‌ها تا پایان امسال روند مثبتی در رشد اقتصادی خواهیم داشت. امسال نیز مانند سال گذشته رشد اقتصادی مثبتی را تجربه خواهیم کرد.

سیداحسان خاندوزی با تاکید بر اهمیت همکاری و همفکری بخش دولتی با شرکت‌های برتر تصریح کرد که با این کار به کیفیت رشد اقتصادی دست می‌یابیم و کالاهای تولیدی قابلیت رقابت‌پذیری در عرصه بین‌المللی را پیدا می‌کند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...