رهایی از دردسرهای مالیاتی با کارت مجازی ایران زمین

رهایی از دردسرهای مالیاتی با کارت مجازی ایران زمین

رهایی از دردسرهای مالیاتی با کارت مجازی ایران زمین؛ با کارت مجازی ایران زمین، تعداد بالای تراکنش‌‌ها برای افراد دارای نیازهای مشترک، دردسرساز نمی‌شود و صاحبان حساب را از دردسر مالیات‌پردازی می‌رهاند.

به گزارش ، بانک ایران زمین همگام با پیشرفت تکنولوژی در نظام بانکداری ایران تلاش دارد تا نیاز مشتریان را شناسایی کرده و این خدمات را در اختیارشان قرار دهد.

امروزه کارت‌های مختلفی همچون کارت خرید، کارت نقدی، کارت هدیه و ... از سوی بانک‌ها به متقاضیان برای رفع نیازهای مشتریان ارائه می‌شود که کارت نقدی مجازی خدمتی نوین از بانک ایران زمین دارای مزایای ویژه‌ای برای بهره‌برداری این خدمت است.

بانک ایران زمین همراه با توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و نیازسنجی مردم نسبت به ارائه خدمت کارت مجازی درراستای توسعه فعالیت تحول دیجیتال در بانکداری الکترونیک از معدود بانک‌هایی است که با شناسایی خلاء بازاریابی برای تامین خدمات مالی، محصولات خود را براساس نیازهای مشتریان طراحی و عرضه می‌کند.

باتوجه به اینکه تعداد تراکنش‌های حساب‌های مشترک در طول روز بالا است، ایران‌زمین با طراحی و عرضه «کارت نقدی مجازی» نسبت به رفع مشکل کارت‌های فیزیکی جداگانه در قالب یک کارت مجازی اقدام کرده است.

با کارت مجازی ایران زمین، تعداد بالای تراکنش‌‌ها برای افراد دارای نیازهای مشترک، دردسرساز نمی‌شود چراکه مصارف کارت نقدی مجازی روشن است و صاحبان حساب را از دردسر مالیات‌پردازی می‌رهاند.

صدور فوری کارت‌های مجازی، سهولت در واریز وجوه خرد به سپرده مشترک اشخاص حقیقی و امکان انتقال وجه به کارت مجازی از طریق همه کارت‌های عضو شبکه شتاب ازجمله مزایای این خدمت است.

صرفه جویی در وقت و زمان مشتریان، فاقد جسم فیزیکی و رمز اول، ویژه سپرده‌گذاران حقیقی دارای شرایط برداشت مشترک و امکان دریافت صورتحساب از طریق بستر‌های بانکداری مدرن از دیگر ویژگی‌های کارت مجازی نقدی ایران زمین است.

کسب‌وکار‌های دیجیتال، واریز شارژ و هزینه‌های جاری ساختمان، واریز کمک‌های مردمی برای مراکز خیریه، واریز اجاره واحد‌های استیجاری و واریز هزینه دوره‌های مراکز آموزشی نیز می‌توانند با استفاده از کارت مجازی نقدی ایران زمین از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوند.

همان‌گونه که از عنوان کارت مشخص است این کارت موجودیت فیزیکی ندارد و فقط یک کارت مجازی و الکترونیکی است که روی سپرده حقیقی مشترک صادر شده و شماره آن در اختیار اشخاص متقاضی قرار می‌گیرد و خریداران کالا و خدمات می‌توانند با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب وجوه را به این کارت واریز کنند. مشتریان می‌توانند از طریق این شماره کارت به وسیله سرویس‌های اینترنت بانک و تلفن بانک نسبت به دریافت صورتحساب اقدام کنند.

متقاضیان دریافت شماره کارت مجازی (بدون کارت فیزیکی) می‌توانند به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه کرده و هرگونه اطلاعات بیشتر مورد نیاز خود را از وبگاه بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir دریافت کنند.

همچنین استفاده‌کنندگان از کارت مجازی ایران زمین می‌توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس بگیرند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...