بازدید مسئولان استان سیستان و بلوچستان از غرفه چادرملو

بازدید مسئولان استان سیستان و بلوچستان از غرفه چادرملو

بازدید مسئولان استان سیستان و بلوچستان از غرفه چادرملو؛ استاندار و مسئولان اجرایی دستگاه‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان از غرفه چادرملو در نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی زاهدان بازدید کردند.

به گزارش ، در این بازدید محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان و همراهان در جریان طرح‌های سرمایه‌گذاری چادرملو به ویژه در این استان قرار گرفتند.

کرمی در ادامه ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در طرح‌ها و پروژه‌های مختلف، خواستار تسریع در اجرای طرح کارخانه تایرسازی چادرملو در شهرستان زابل شد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات وتجهیزات وابسته از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان برپاست و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده بازدید مردم و علاقمندان است.

در این نمایشگاه، در کنار شرکت‌ها و واحدهای تولیدی برتر سیستان و بلوچستان، هلدینگ‌های برتر معدنی کشور از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و البرز در قالب ۲۶ غرفه حضور دارند.

حضور شرکت‌های ماشین‌آلاتی، غول‌های بزرگ معدنی و صنعتی کشور، سرمایه‌گذاری سنگین هلدینگ و معادن در سیستان و بلوچستان و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین حضور صد درصدی تولیدی‌های حوزه معدن و عدم حضور فعالان بخش توزیعی و خدماتی از ویژگی بارز این نمایشگاه است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...