رضایتمندی مشتریان اولویت اصلی ایران زمین
رضایتمندی مشتریان اولویت اصلی ایران زمین؛ تاثیرات بازاریابی در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست و این تلاش مضاعف و فعالیتهای تیمی بیشک نتایج درخشانی را به همراه خواهد داشت.
به گزارش صنعتصنف، بهمنظور دستیابی به اهداف تعیین شده از سوی مدیران عالی بانک ایران زمین، جلسه روسای شعب منطقه یک استان تهران با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مدیر امور شعب، رئیس اداره هماهنگی مناطق و مدیر و معاون منطقه یک استان تهران برگزار شد، وحید علیزاده مدیر امور شعب منطقه یک استان تهران مشارکت همکاران شعب با یکدیگر و بازاریابی مستمر را عاملی موثر در جهت تحقق اهداف ابلاغی بیان کرد.
علیزاده افزود: تاثیرات بازاریابی کنونی همکاران، در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست و این تلاش مضاعف و فعالیتهای تیمی بیشک نتایج درخشانی را به همراه خواهد داشت.
وی همبستگی و همدلی میان همکاران و برخورد مناسب با مشتریان را اولویت اصلی بانک ایران زمین دانست و اضافه کرد: برقراری تعامل و رضایتمندی مشتریان با همکاران شعب، حاصل احترام و رفتار مطلوب کارکنان بانک با مشتریان است.
بنابر اعلام روابط عمومی، در ادامه جلسه مجتبی قناعتیان مدیر منطقه یک استان تهران، لازمه حیات و پویایی نظام بانکی را جذب منابع بیان کرد و گفت: شعب بهعنوان قلب تپنده و مرکز شورآفرینی و نشاط در خط مقدم بانک قرار دارد و باید با تلاش و کوشش درجهت رشد و تعالی بانک گام بردارد.
ثبت دیدگاه