برنامه‌ریزی جهت تحقق اهداف ابلاغی ایران زمین

برنامه‌ریزی جهت تحقق اهداف ابلاغی ایران زمین

برنامه‌ریزی جهت تحقق اهداف ابلاغی ایران زمین؛ باید با برنامه‌ریزی، تقسیم اهداف بلندمدت به هدف‌های کوتاه‌مدت، بازاریابی خرد و کلان و شناسایی مشتریان بالقوه شاهد تحقق اهداف ابلاغی باشیم.

به گزارش ، جلسه ماهانه شعب استان‌های گیلان، قزوین و زنجان با حضور مدیر، معاون، روسا و معاونان منطقه برگزار شد.

در این جلسه بهزاد ترویجی، مدیر استان بر لزوم تشکیل جلسات هفتگی به منظور برنامه‌ریزی‌های لازم درجهت تحقق اهداف ابلاغی در شاخص‌های مختلف تاکید کرد و طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را عاملی مهم درجهت پاسخگویی به نیاز مشتریان متقاضی این طرح بیان کرد.

ترویجی از همکاران خواست تا با معرفی دقیق سرویس‌ها و خدمات بانک درجهت جذب و رضایت مشتریان تلاش کنند.

مدیر استان بر ضرورت رعایت نظافت، پاکسازی فضای داخلی و انضباط در بایگانی شعب تاکید کرد و پیروی از الگوهای مورد تایید بانک را الزامی خواند.

ترویجی بر نحوه برخورد با مشتریان بالفعل و بالقوه و جذب آنان تاکید کرد و به روسای شعب گفت: شایسته است در این خصوص به عملکرد همکاران نظارت بیشتری داشته تا در زمان مراجعه مشتریان به شعب علاوه بر معرفی کامل محصولات بانک، با برخورد مناسب شاهد افزایش رضایتمندی و درنهایت افزایش سهم بازار منطقه باشیم.

ترویجی لازمه رشد شعب و بهبود جایگاه در بین دیگر شعب کشور را در گرو تلاش مضاعف همه همکاران دانست و افزود: برای دستیابی به موفقیت باید با برنامه‌ریزی، تقسیم اهداف بلندمدت به هدف‌های کوتاه‌مدت، بازاریابی خرد و کلان و شناسایی مشتریان بالقوه به گونه‌ای عمل کنیم تا شاهد تحقق اهداف ابلاغی باشیم.

بنابر اعلام روابط عمومی، در ادامه مصطفی شبانیان معاون اداری و مالی منطقه، عملکرد شعب در بخش‌های مختلف همچون تسهیلات، تعهدات و بانکداری مدرن را مورد تحلیل و بررسی قرار داد و گفت: لازم است مسئولان شعب در جلسات با همکاران خود ضمن تعیین اهداف هفته‌ای و شناسایی هرچه دقیق‌تر مشتریان هدف، سعی در تحقق هدف تعیین شده در ماه جاری داشته باشند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...