دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه حضوری ندارد

دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه حضوری ندارد

همه زیرساخت‌ها برای واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران فراهم است و نیاز به اقدامات جدیدی از سوی مردم نیست.
به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، در پی اعلام واریز سود سهام عدالت از 21 اسفندماه به حساب سهامداران، سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از مردم خواست از مراجعه حضوری و پرداخت مبلغ برای دریافت سود سهام عدالت خود، خودداری کنند
اکبر حیدری در این‌باره افزود: از سال گذشته تاکنون، اطلاعات مردم در سامانه سهام عدالت تغییری نکرده و فقط درگاه بانک‌هایی که با بانک سپه ادغام شده‌اند، بانک عامل سهامداران به بانک سپه واگذار شده و اطلاعات ایشان هم از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی دریافت شده است.
حیدری اضافه کرد: از مردم درخواست می‌کنم به‌دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی در کشور و همچنین تاکید بر رایگان بودن اطلاع یافتن از شماره حساب‌های بانکی‌شان، از مراجعه حضوری به مراکز و دفاتر دولتی و غیردولتی حتی دفاتر پیشخوان و کافی‌نت‌ها خودداری کنند.
وی یادآور شد: سهامداران عدالت، به آسانی و از طریق یک گوشی هوشمند می‌توانند برای همه اعضای خانواده خود که مشمول سهام عدالت هستند، از طریق سامانه و سایت سهام عدالت، آخرین شماره حسابی را که اعلام کردند، مشاهده و در صورت نیاز، اصلاح کنند. انجام این کار با یک گوشی در منزل و بهصورت رایگان قابل انجام است، بنابراین از مراجعه حضوری و احتمالا پرداخت هزینه، خودداری کنند.
به‌گفته سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیر مونشن‌گرافی نحوه ورود اطلاعات حساب بانکی از طریق سامانه سهام عدالت را آماده و به رسانه‌ها ارایه خواهد کرد تا اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود.
حیدری تصریح کرد: برای سهامداران عدالت، حتی صورت‌حساب واریز سود سال گذشته هم قابل دسترس است. وی ادامه داد: شماره تلفن 1569 بدون نیاز به پیش‌شماره و کد، 24 ساعته پاسخگوی مردم و سهامداران عدالت است و نحوه ورود به سامانه سهام عدالت را هم در صورت لزوم، راهنمایی می‌کند. سهامدارن همچنین برای اطلاع از شماره شبای بانکی که قبلا ارایه داده‌اند نیز می‌توانند از طریق همین شماره تلفن پیگیری کنند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...