متوسط قیمت آپارتمان متری ۴۱.۴ میلیون تومان

متوسط قیمت آپارتمان متری ۴۱.۴ میلیون تومان

متوسط قیمت آپارتمان متری ۴۱.۴ میلیون تومان؛ مرکز آمار ایران، متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در تهران در خرداد امسال را ۴۱.۴میلیون تومان اعلام کرد. 

به گزارش صنعت‌صنف، اگرچه بانک مرکزی متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در خرداد را ۳۹.۴ میلیون تومان اعلام کرده بود، مرکز آمار ایران این رقم را 41.4 میلیون تومان گزارش کرد.

براساس  اعلام مرکز آمار ایران در خرداد امسال عدد شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد 140.3 رسیده است که نسبت به اردیبهشت 7.1 درصد افزایش داشته است.

در آخرین ماه بهار تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد 35.5درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل 5.9 واحد درصد افزایش داشته است.

نرخ تورم سالانه خرداد املاک مسکونی شهر تهران به عدد 25.1 درصدرسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل  6صدم واحد درصد کاهش داشته است.

از سوی دیگر در خرداد امسال متوسط وزنی قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در مناطق ٢٢گانه شهر تهران به 41 میلیون و 408 هزار تومان رسیده است. در این ماه منطقه یک با متوسط قیمت 78 میلیون و 447 هزار تومان بیشترین و منطقه 17 با متوسط قیمت 20 میلیون و 788 هزار تومان کمترین قیمت را بین مناطق ٢٢گانه شهر تهران به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش تسنیم، بانک مرکزی متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در مناطق 22گانه تهران را 39 میلیون و 414 هزار تومان اعلام کرده بود، بر این اساس منطقه یک با 81 میلیون و 100 هزار تومان بیشترین و منطقه 18 با 19 میلیون و 590 هزار تومان کمترین قیمت را به خود اختصاص داده بودند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...