فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی 

فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی 

فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی؛ ثبت‌نام متقاضیان شرکت در فرآیند صادرکننده نمونه استانی از 27 مهر آغاز و تا روز 7 آبان در سامانه میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران انجام می‌گیرد.

به گزارش ، سازمان توسعه تجارت ایران در فراخوانی، آغاز فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی را اعلام کرد. براساس این فراخوان، ثبت‌نام از بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی متقاضی در این دوره از انتخاب صادرکننده برگزیده استانی روی میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت به آدرس اینترنتی e-tpo.ir و از روز چهارشنبه 27 مهرماه 1401 آغاز و پایان مهلت آن نیز روز شنبه 7 آبان ماه امسال است.

همچنین بنابر اعلام سازمان توسعه تجارت، اختیارات این سازمان درباره انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1401، به کارگروه مندرج در ماده (7) آیین‌نامه مذکور و مستقر در اداره‌کل دفتر ترویج تجارت تفویض شده است و به‌منظور تشویق و ترغیب صادرکنندگان به حضور حداکثری در این فرآیند، انتخاب استان از حیث محل صدور کارت بازرگانی یا مبدا تولید توسط مشارکت‌کنندگان، بلامانع اعلام شده‌ است.

انتخاب و معرفی صادرکنندگان در فهرست نهایی منتخبان امسال نیز منوط به ایفای حداقل 60 درصد تعهدات ارزی مطابق با مصوبات کمیته اقدام ارزی در نظر گرفته شده است و به صادرکنندگان برگزیده استانی در سال 1401، تندیس برنزی اهدا می‌شود.

لینک ثبت‌نام صادرکننده نمونه استانی

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...