باروتکوب سرپرست صنایع شیر ایران شد

باروتکوب سرپرست صنایع شیر ایران شد

باروتکوب سرپرست صنایع شیر ایران شد؛ مدیرعامل صنایع شیر ایران در حالیکه کمتر از 9 ماه در هلدینگ پگاه حضور داشت جای خود را به رییس هیأت مدیره این شرکت داد.

به گزارش ، علی‌اصغر محمدپور پس از 8 ماه و 18 روز حضور در کسوت مدیریت عامل شرکت صنایع شیر ایران از ساختمان مرکزی این شرکت خداحافظی کرد و جای خود را به عبدالامیر باروتکوب، ریاست هیأت مدیره صنایع شیر ایران داد.

محمدپور که با شعار افزایش بهره‌وری منابع انسانی، آموزش هدفمند، تولید بیشتر، کنترل ضایعات و کاهش قیمت تمام شده با تکیه بر برنامه‌محوری کار خود را در پگاه آغاز کرد، نتوانست ایده‌های خود را به سرانجام برساند و پیش از پایان یکسالگی خود از پگاه رفت. 

بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران، در آیین تکریم و معارفه محمدپور و باروتکوب که روز شنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شد حسن تاجیک، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و نرگس یزدانیان و اسکندر اسکندری، اعضای هیأت مدیره صنایع شیر ایران نیز حضور داشتند و از تلاش و زحمات علی‌اصغر محمدپور، مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

بر این اساس باروتکوب با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست شرکت صنایع شیر ایران معرفی و منصوب شد.

عبدالامیر باروتکوب که در حال حاضر ریاست هیأت مدیره صنایع شیر ایران را برعهده‌دار دارد به‌عنوان نائب رئیس و سرپرست شرکت صنایع شیر ایران نیز منصوب شد. البته باروتکوب در سال‌های گذشته نیز حدود پنج سال مدیرعاملی صنایع شیر ایران را عهده‌دار بود و زنجیره تولید شیر (از تحویل شیرخام تا محصولات فرآوری شده و فرآورده‌های منطبق با استانداردهای ملی و بین‌المللی) با رعایت قوانین زیست‌محیطی را در این شرکت بنیان نهاد.

باروتکوب در سال ۱۳۶۶ با درجه مهندسی کشاورزی دامپروری از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ‌التحصیل شد و تحصیلات خود را تا دوره دکتری ادامه داد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...