درگاههای ارتباطی آنلاین پگاه بهروز شد
مسیرهای ارتباطی آنلاین شرکت صنایع شیر ایران بهروزرسانی و تکمیل شد.
به گزارش صنعتصنف به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، علاوهبر درگاههای ارتباطاتی گذشته در شبکههای اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه، آدرس وبسایت pegah.irنیز برقرار شده است.
بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRMپگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکتهای تابعه پگاه نیز همسان شد.
بر این اساس درگاههای پاسخگویی به مشتریان و ذینفعان شرکت صنایع شیر ایران در سراسر کشور شامل: سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧، تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری، چت آنلاین وبسایت www.pegah.ir برای پاسخگویی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمهای در ساعات اداری، درگاههای شبکههای اجتماعی @pegah_dairy است.
گفتنی است هدف این رویداد، تثبيت مشتريان فعلی در همه كانالها، افزايش رضايتمندی، ايجاد فرهنگ سازمانی مشتری مداری در پگاه، توسعه و افزايش مشتريان در مسیر بهبود خدمات است.
ثبت دیدگاه