برگزاری کارگاه نئورومارکتینگ در تهران

برگزاری کارگاه نئورومارکتینگ در تهران

برگزاری کارگاه نئورومارکتینگ در تهران؛ برپایی سلسله کارگاه‌های آموزشی «نئورومارکتینگ؛ متقاعدسازی از طریق ناخودآگاه» از دی‌ماه 1401 در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، پس از برگزاری موفق نخستین و دومین کارگاه «نئورومارکتینگ»، سومین کارگاه آموزشی این فن بازاریابی روز پنجشنبه 20 بهمن‌ماه در فضای کار اشتراکی سروکورپ برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ به بررسی تکنیک‌های بازاریابی برای متقاعدسازی افراد از طریق هدف قرار دادن ذهن ناخودآگاه انسان‌ها می‌پردازد. 

احمدرضا غنی، استراتژیست ارتباطات و مدرس این کارگاه آموزشی درباره آن ویژگی‌های این دوره به می‌گوید: «نئورومارکتینگ، تبدیل به بحث بسیار داغی در دنیای بازاریابی شده و موافقان و مخالفان جدی هم دارد؛ به این دلیل که نئوروماکتینگ چون با ناخودآگاه انسان‌ها سروکار دارد،‌ اثرگذاری بسیار بالایی دارد.».

غنی اضافه می‌کند: «از آنجا که بیشتر تصمیم‌ها را ناخودآگاه انسان می‌گیرد بر این اساس نئورومارکتینگ، ناخودآگاه انسان‌ها را مخاطب قرار می‌دهد و به زبان آن در تبلیغات و بازاریابی سخن می‌گوید».

به تأکید وی، کارگاه‌ها برای شناخت این زبان و هفت اصل مورد استفاده نئورومارکتینگ برای متقاعدسازی است.

گفتنی است احمدرضا غنی، استراتژیست ارتباطات و مدرس این کارگاه آموزشی تحصیلات خود در رشته ارتباطات در کشور اسپانیا پشت سر گذرانده است.

علاقمندان و فعالان کسب‌وکار برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند از طریق آدرس ایمیل Ahmadreza.ghani@gmail.com و یا آی‌دی تلگرام amarezzi@ ارتباط برقرار کنند.

نخستین کارگاه نئورومارکتینگ ۲۲ دی‌ و دومین کارگاه 6 بهمن امسال با حضور تعدادی از فعالان حوزه بازاریابی، روابط عمومی و رسانه، در فضای کار اشتراکی سروکورپ تهران برگزار شد.

آخرین کارگاه امسال نیز در 20 بهمن‌ماه و با ظرفیت محدود برگزار می‌شود و از هفته پایانی فروردین‌ماه 1402 دور جدید کارگاه‌های آموزشی نئورومارکتینگ برگزار خواهد شد که جزییات آن به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...