رشد 2600 درصدی فروش اموال تملیکی

رشد 2600 درصدی فروش اموال تملیکی

رشد 2600 درصدی فروش اموال تملیکی؛ به اظهار وزیر وزیر امور اقتصاد و دارایی در یک سال گذشته بالغ‌بر ۲۸ هزار میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است.

به گزارش ، سیداحسان خاندوزی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با حضور رئیس جمهور با اشاره به تحولات در ساختار اموال تملیکی و اصلاح قوانین و مقررات سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: در این راستا لایحه دولت به مجلس ارائه شده ولی به سبب اختلاف‌نظر مجلس و قوه قضائیه این موضوع تاکنون محقق نشده است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به وضعیت اسفناک انبار‌های اموال تملیکی کشور و دپو فراوان کالا در این انبارها، اضافه کرد: در یک سال گذشته به ارزش 28 هزار میلیارد تومان از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی مربوط به سال‌های قبل تعیین تکلیف شده است.

خاندوزی این حجم واگذاری را یک رکورد بی‌سابقه دانست و افزود: واگذاری کالاهای اموال تملیکی به صورت شفاف با حراج الکترونیک انجام شده است.

وی اعاده کالا‌ها به فعالان اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در زمینه میزان اعاده کالا‌ها به فعالان اقتصادی شاهد افزایش 178 درصد در استان بوشهر هستیم که این میزان در کشور 900 درصد است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی از رشد 2600 درصدی در میزان فروش کالا‌های اموال تملیکی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: فروش کالاهای اموال تملیکی از 130 میلیارد به 3 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده است.

خاندوزی با بیان اینکه یک‌هزار خودرو هم تعیین تکلیف شده است، افزود: تعدادی خودرو‌های باقیمانده نیز با رسیدگی سریعتر تعیین تکلیف می‌شوند.

وی از رشد 141 درصدی ترانزیت کالا از طریق گمرکات استان بوشهر از نظر وزنی خبر داد و گفت: ورودی کالا‌های وارداتی هم 232 درصد افزایش یافته است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...